14 Reacties

6 jaar geleden

Ik denk dat als je het 1x gebruikt dit niet veel bij de baby zou doen. Wel als je het continu gebruikt. Temazepam is een inslapen.

6 jaar geleden

Ik gebruik melatonine voor tslapen

6 jaar geleden

Je hebt hem nu al ingenomen en als je er nu heel erg druk om gaat maken, heb je straks weer een slechte nacht. Je hebt hem van de verloskundige gekregen en het is maar voor 1x.. Leg lekker je mobiel aan de kant, probeer te ontspannen en hopelijk een goede nachtrust ;-)

6 jaar geleden

Is geen probleem voor een keertje hoor!!dit gaat over als je t vaker gebruikt. Slaap lekker!!!

6 jaar geleden

Misschien moet je niet googlen馃構 maar vertrouwen op de verloskundige. Relax en geniet van te tijd. Pak overdag ook een tukkie als het in de nacht niet lukt. Doe ik ook hoor.

6 jaar geleden

Ik heb het meerdere keren gebruikt... zeker in de laatste weken, had nergens last van! Komt goed.... lekker gaan slapen zo!

6 jaar geleden

Reactie op cynthiatjhe

Ik gebruik melatonine voor tslapen
Dat mag vgm ook niet tijdens de zwangerschap.. alleen valeriaan

6 jaar geleden

Ik ben verpleegkundige en een temazepam kan geen kwaad, het betreft een inslaper.. je slaapt makkelijker in maar als je na (hopelijk) een goeie nacht wakker wordt ben je totaal niet brak/gaar. En buiten dat als je verloskundige dit geeft moet je je er niet druk om maken!

6 jaar geleden

Wat hier boven al wordt gezegd. Het is een inslaper en is vrij snel uitgewerkt. Geen zorgen, ik hoop dat het je helpt!

6 jaar geleden

Niet googelen, maar lekker slapen met je temazepam! Je hebt t niet voor niks w茅l meegekregen. Langdurig gebruik wordt idd ontraden, zoals al die slaap- en rustgevende medicatie, en dan niet alleen bij zwangeren 馃槈 Truste!

6 jaar geleden

Reactie op Juni20

Dat mag vgm ook niet tijdens de zwangerschap.. alleen valeriaan
Mag wel op advies van vlk馃槵

6 jaar geleden

Dankjewel iedereen鉂わ笍馃檹 ik maak me inderdaad gewoon te snel zorgen..

6 jaar geleden

Reactie op Loveeguardian

Dankjewel iedereen鉂わ笍馃檹 ik maak me inderdaad gewoon te snel zorgen..
Heb je nog lekker geslapen? 馃槈

6 jaar geleden

Reactie op CharH88

Heb je nog lekker geslapen? 馃槈
Ben zo rond 10 uur weggedommelt en werd om half 5 wakker馃槉 dus dat was zeker een goede nachtrust voor mij! Kan ook wel merken dat ik mij vandaag daardoor wat fitter voelde馃挄 Lief dat je dr naar vraagt