Aangezien ik al een behoorlijke poos slecht slaap heeft de verloskundige mij 1 tablet meegegeven van Temazepam 10mg. Nu heb ik hem een half uur geleden al ingenomen, maar ben ik toch weer tegen eigen advies in op internet beland.. Waar ik dit lees...
Zijn er van jullie al wat bekend met dit geneesmiddel? Zit nu op 37+5..
Je hebt hem nu al ingenomen en als je er nu heel erg druk om gaat maken, heb je straks weer een slechte nacht.
Je hebt hem van de verloskundige gekregen en het is maar voor 1x..
Leg lekker je mobiel aan de kant, probeer te ontspannen en hopelijk een goede nachtrust ;-)
Misschien moet je niet googlen馃構 maar vertrouwen op de verloskundige. Relax en geniet van te tijd. Pak overdag ook een tukkie als het in de nacht niet lukt. Doe ik ook hoor.
Ik ben verpleegkundige en een temazepam kan geen kwaad, het betreft een inslaper.. je slaapt makkelijker in maar als je na (hopelijk) een goeie nacht wakker wordt ben je totaal niet brak/gaar.
En buiten dat als je verloskundige dit geeft moet je je er niet druk om maken!
Niet googelen, maar lekker slapen met je temazepam! Je hebt t niet voor niks w茅l meegekregen.
Langdurig gebruik wordt idd ontraden, zoals al die slaap- en rustgevende medicatie, en dan niet alleen bij zwangeren 馃槈
Truste!
Ben zo rond 10 uur weggedommelt en werd om half 5 wakker馃槉 dus dat was zeker een goede nachtrust voor mij! Kan ook wel merken dat ik mij vandaag daardoor wat fitter voelde馃挄
Lief dat je dr naar vraagt