3 Reacties

één jaar geleden

Bedoel je dat ze dit dan nu langer dan 5 mnd zo doet? Vermoeiend.. als dat zo is... voor jullie allen😧 Ik herken het wel en hier is het een tijdje weer oke. Het was een fase. Maar ik nam mijn zoontje soms wel in mijn bed. Soms omdat ikzelf ook te moe was. Kan jouw kindje al goed praten? Hier heeft het wel een beetje geholpen. Een enkele keer had hij lichamelijk ergens last van. Of iets meegemaakt of ergens bang voor. Er was ook een fase dat hij heel aanhankelijk was. Maar geen oplossing helaas. Ik nam hem dus vaak in bed. Dan stopte het jengelen huilen roepen of wat dan ook. Zo sliepen we toch nog wat. Sinds een tijdje slaapt hij goed in zijn eigen grote bed. Hij vindt mijn bed niet meer leuk🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Heb je al eens gekeken naar informatie over night terrors? Misschien herken je daar dingen in? Onze peuter schreeuwt gilt krijst hysterisch savonds snachts meerdere keren.. en het word nu steeds erger sinds ze smiddags niet meer naar bed gaat… ik ga nu een logboek bijhouden om het in kaart te brengen… Misschien heb je er wat aan en misschien is het wat anders… slaapcoach kan soms ook helpen. Succes en houd vol!

één jaar geleden

We hebben het al een flinke tijd. Meestal vraag ik of ze moet plassen en stuur haar terug naar haar bed. Soms klimt ze er ook bij in ons bed. Als ze slaapt (en ik niet) leg ik haar weer terug in haar eigen bed. Erger zijn de nachten dat ze hysterisch wakker wordt en niet kalm te krijgen is. Vaak valt ze een half uur later dan weer net zo plotseling in slaap als dat ze wakker schrok. Ondertussen is dan natuurlijk wel heel het huis wakker.