23 Reacties
2 jaar geleden
Wij dachten ook hem gehad te hebben, maar blijkbaar was het dus toen niet het geval😅 onze dochter (15juni) heeft nu vanaf vrijdag dat ze savonds niet wilt slapen en vandaag smiddags ook.. ik ben benieuwd wat de aankomende dagen ons gaat brengen🙈
2 jaar geleden
Wat ben ik blij met dit topic 😁 dacht ook dat we m gehad hadden maar sinds zondagavond drama. Nu ben ik maandagochtend bevallen van mn tweede kindje en dacht ik dat hij misschien al een voorgevoel zou hebben gehad oid. Maar denk toch dat het gewoon precies rot uitkomt met de komst van ons 2e kindje 🙈
2 jaar geleden
Wat doen jullie? Het is vooral savonds niet willen slapen. We doen ons vast ritueel, dan 5 minuten laten huilen, weer heen. Dan weer 5 minuten laten huilen. Tot paar keer toe. Maar hij wordt alleen maar overstuurder.. dus ik ga naast hem zitten in een stoel.. ik zeg ga maar liggen. Dan gaat hij liggen en ik wacht totdat hij in slaap valt. Ik maak geen contact en zeg mama komt even bij je zitten en mama gaat zo weer naar beneden. Ik weet dat het niet ideaal is, en ben super bang dat we iets creëeren.. maar dit is hetgene wat werkt. Of heeft iemand nog andere tips?
2 jaar geleden
Reactie op Hippebanaan
Wat doen jullie? Het is vooral savonds niet willen slapen. We doen ons vast ...
De ene avond gaat hier beter dan de ander gister was het bijvoorbeeld ook half 10 voordat ze sliep 😅 Ik blijf ook even erbij zitten en de deur een stukje open, uiteindelijk ga ik weg en de ene keer slaapt ze al en soms is ze nog wakker maar dan ga ik gewoon weg, zeg ik lekker slapen, ik hou van jou & laat ik de deur nog steeds open en dan valt ze toch in slaap.
2 jaar geleden
Onze dochter is van 12 juni en is inderdaad een paar weken daarvoor begonnen met KEIHARD huilen met naar bed gaan! Verder gaat het wel prima, maar normaal legde we haar weg en viel ze in slaap.. Nu is het gillen om mama en papa..
Wij doen eigenlijk niets… puur omdat ze inmiddels slim genoeg is dat ze het spelletje snapt. Ze huilde 20 min, nu max 2 minuten!
VRIEND
2 jaar geleden
Ik lees dit nu en merk dat wij hier nu ook ineens in zitten. Al zo een kleine 2 weken. Ik ben echt opgebrand.
* hij is humeurig
* luistert erg slecht ineens
* in slaap komen in de avond is een drama en duurt gemiddeld 1/1,5 uur.
* wordt standaard om half 3 hysterisch wakker
* hij gooit weer veel met dingen ondanks dat ik hem 30x waarschuw
Ik dacht eerst dat hij er klaar voor was om zijn middagslaap te laten vallen. Nu ik dit lees denk ik oeps dit is het. Wat een heftige.
Zijn er nog tips of kindjes al uit deze drama periode? Logan is van 28 juni.
2 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Ik lees dit nu en merk dat wij hier nu ook ineens in zitten. Al zo een klei ...
Nou... wij zitten er nog steeds in.... noah is van 18 juni. 19 juni begon het..... en het is nu al de 22ste😭
2 jaar geleden
Hier is het ook al weken feest 😅 (23 juni). Hij schreeuwt alles bij elkaar, en huilt zichzelf uren overstuur, dus soms ga ik met hem naar beneden. Na een uurtje spelen, slaapt meneer weer verder. Niet ideaal, maar soms is meebewegen hier even het beste.. Was ook bang om hiermee een nachtritueel te creëren maar andere nachten is het rustig en slaapt hij rustig. Good Luck!!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ann2304
Ik kwam deze tegen van de week, gaf me veel herkenning, met name het stukje ...
Die kiezen zitten hier ook duidelijk door te komen, onder zitten twee grote bulten..
2 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Hoe gaat het ermee bij jullie
Nog steeds bal..... en daarbovenop heeft mijn zoontje ook nog een trauma erbij. Dus het us pittig
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Hippebanaan
Nog steeds bal..... en daarbovenop heeft mijn zoontje ook nog een trauma er ...
Woow wat dan?? Hij viel 2 dagen redelijk snel in slaap in de avond dus ik dacht dat het voorbij was. Gister was het weer helemaal ruk en duurde het 2 uur..😫