14 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook .. bijna 7 maanden en dit is voor hem standaard om te doen paar keer in de maand ofzo .. dan gaat het weer een periode goed en dan weer even niet 🤷‍♀️ hoelaat gaat je kleine de nacht in?

5 jaar geleden

Reactie op Kirstenderijk24!

Hier ook .. bijna 7 maanden en dit is voor hem standaard om te doen paar ke ...
Ze ligt tussen 19.00 en uiterlijk 20.00 in bed! In de tijd dat ze wakker is blijf ik op haar kamertje in het donker zitten (met een nachtlampje aan), ik probeer zo min mogelijk met haar te praten, zodat “weet” dat het nog geen ochtend is. Wat doe jij als die van jou wakker is?

5 jaar geleden

Reactie op micersxx

Ze ligt tussen 19.00 en uiterlijk 20.00 in bed! In de tijd dat ze wakker is ...
Ooh dat is dus niet te vroeg! Nou als hij wakker word probeer ik hem eerst nog in slaap te krijgen met een beetje fles, ene keer lukt dit wel andere keer niet .. ik laat hem eigenlijk gewoon liggen en doe niks, afentoe de speen er terug in met de hoop dat hij dan eindelijk in slaap valt 😂 heel vermoeiend want zelf lig je ook 3 uur wakker 😓😓

5 jaar geleden

Hier ook problemen met de slaap. Hij hoeft s nachts niet gevoed te worden maar wordt wel veel wakker opeens. Ook 7 maanden.

5 jaar geleden

Misschien kijken naar de slaapjes overdag? Misschien kunnen die ingekort worden?

5 jaar geleden

Hier ook het probleem! Mijn zoontje is de 20e 7 maanden, maar sinds afgelopen week gewoon klaarwakker om 3 uur of om 5 uur. Heb ook niets anders gedaan, dus helaas heb ik geen oplossing! (Had ik die maar). Denk wel dat het belangrijk is om aan het vaste ritme vast te houden en niet snachts te wiegen of in bed nemen (hoe moeilijk en frustrerend dat ook is!!!) Hopelijk slapen ze snel weel lekker door. Succes en je bent niet de enige.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 6,5 maanden en doet dit nu ook, wordt rond 01:00 uur wakker, draait dan ook naar z'n buik en omhoog enzo, ligt te brabbelen... Dan leg ik um weer goed en dan doet ie 't rond 04;00 weer... En rond 06:15 wil ie er echt uit😅 wat zou dit nou zijn hè... Bestaat er nog een slaapreggressie? Ik dacht alleen die met 4 maanden.... 😅

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! Hopen dat deze fase dan snel voorbij is!🙏🏻

5 jaar geleden

Hier ook al 3 maanden s nachts wakker. Waarschijnlijk het verwerken van de prikkels overdag en een nieuw slaap ritme. Ze zijn natuurlijk nog zo jong en klein en hebben een hoop te verwerken in hun dromen 😊

5 jaar geleden

Dit had ik dus ook! En 2 dagen later was er een tandje door! Misschien bij je dochtertje ook het geval 🤪😅

5 jaar geleden

Hey! Alsof je mijn zoontje beschrijft. Uit die fase komen wij dus ook net en begon ook rond 7 maanden. Duurde zo’n 1,5 week en nu slaapt ie weer gemakkelijk in & door. Alleen overdag slaapt ie ineens weer 30 min Max, langer lukt onmogelijk 😰 dus denk dat t bij jullie ook vanzelf overgaat.. Succes ermee!

5 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Hier ook problemen met de slaap. Hij hoeft s nachts niet gevoed te worden m ...
Idem hier!!! Ook 7 maanden en geregeld wakker snachts ineens

VRIEND

5 jaar geleden

Ik hoop het niet, want mijn dochter haar oorontsteking is nu behandeld en ik werd eindelijk getrakteerd op 6.15u, 4u, 7u, 7,5u slaap van mijn dochtertje🤗🎉. En in de cosleeper en niet op mij! Heb je zelf al gegoogled wanneer de slaap regressie plaats vindt? Ik kan vinden: https://www.justmama.nl/slaapregressie-baby-wat-wanneer-tips/#Wanneer_doet_een_slaapregressie_zich_voor_bij_jouw_baby 4 maanden en de volgende rond 8-9 maanden. Kan wellicht een beetje vroeger zijn? Ik weet niet hoe ze in haar ontwikkeling zit. Hier probeert ze al een paar weken te kruipen zonder armen (kont in de hoogte lopen noem ik het maar)😊. Het gaat stukje bij beetje meer op kruipen lijken. Ook wil ze zich optrekken aan cosleeper en wieg, dus gaan nu de ledikant klaarmaken en er 1 bijbestellen voor in onze kamer. Tot een paar dagen geleden kon ik haar ook ineens niet in slaap voeden(ook bv)! We hebben nooit problemen gehad daarmee in de nacht. Ik weet niet of het de oorpijn was of een fase. Mijn dochter is 16 januari 7 maanden.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ik hoop het niet, want mijn dochter haar oorontsteking is nu behandeld en i ...
O en ik maak me nu iets minder druk om het derde dutje. Ze doet ze sinds haar midden oorontsteking standaard in de draagzak (liggen doet pijn en werd wakker als je al dacht aan wegleggen), maar ga die langzaamaan weer in het bedje proberen.