14 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een romper en dan in een winterslaap zak en 2 koeka dekentjes over elkaar. S nachts koelt het toch af jn huis en dit heeft ze wel nodig.

5 jaar geleden

Hier heeft mijn zoontje een romper aan, een dikke pyjama van feetje en een slaapzak van Hema van 3.8 tog. In zijn kamertje is het nu 20 graden en in de nacht meestal rond de 17. Volgens de waarde kleed ik hem dus ook te warm, maar hij is nooit te warm, altijd lekker op temperatuur en heel soms zelfs nog wat aan de koele kant 🙈

5 jaar geleden

Mijn kindje ook in een slaapzak waar zijn handjes eruit los insteken dus heb dan een romper aan met lange mouwen en daaronder een korte broekje en blote voetjes... hij ligt verder wel gewoon onder een deken in z'n slaapzak... maar hij schopt heel vaak zijn deken weg.. ik probeer zijn deken wel vast te maken aan de zijkanten van zn bed maar hij heeft een enorme beenkracht.. haha

5 jaar geleden

Ik zit hier ook iedere nacht mee te stoeien. Ons zoontje heeft een romper aan met lange mouwen en dan de 4seizoenen puckababy winterdeel erover. Hieroverheen nog een dun dekentje en nog voelt zijn nekje soms aan de koele kant. Onze slaapkamer is 17 graden in de nacht..

5 jaar geleden

Ik keek eerst ook veel naar die TOG waarde maar nu voel ik gewoon regelmatig in zn nekje.. Draagt hier romper lange mouw, pyjama met voetjes en dikke slaapzak zonder mouw. Is tussen de 16-19 graden in zn kamertje!

5 jaar geleden

wow 20 graden, lekker man haha.. hier is het 17 graden en mijn kind zweet uit z'n slaapzak en moet die snachts uitdoen :/ als hij het echt te warm is, dan is z'n nekje echt wel nattig en z'n haar ook klam

5 jaar geleden

Hier is het 18/19 graden en draagt hij een romper met lange mouwen, pyjama en een slaapzak zonder mouwen. In het begin checkte ik vaker op een avond zijn nekje maar dit gaat gewoon prima. Miss kan je dat als test doen?

5 jaar geleden

Hier ook rond de 20 graden. Hij heeft een romper met lange mouwen aan en zomerslaapzak. Of romper met korte mouwen en dan een pyjama shirt. Doe vaak wel een lakentje nog erover maar die schopt ie er alsnog af. Als ik hem een winterslaapzak aan doe is het echt huilen..

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. 20 graden, dikke Hema slaapzak. Rompertje aan en een dun lakentje. Hij slaapt er goed in😊

5 jaar geleden

Onze dochter ook in pyjama in de slaapzak van de Hema. Meestal 19 a 20 graden en dan nog is ze niet heel warm. Soms wordt ze wakker omdat ze het koud heeft. Idd gewoon in het nekje voelen dan weet je het snel genoeg

5 jaar geleden

Wij doen ons zoontje eigenlijk altijd in een wat dikkere slaapzak met mouwtjes en dan alleen in zn romper. Dit gaat eigenlijk prima, ook rond de 20 graden hier

5 jaar geleden

Bij mij is het 15 graden vaak ,soms ook iets kouder nog , hij heeft een romper aan een pyama shirt ,sokken ,maar geen broek en dan een dikke hema slaapzak met een lakentje, maar enige is dat hij zn handjes niet onder het lakentje houd dus zijn handjes zijn wel koud

5 jaar geleden

Heel eerlijk gezegd kijk ik niet naar die tog waarde hoor. Het is een richtlijn he. Kijk vooral naar je eigen kindje. Gewoon even voelen of ze warm zijn int nekje. Onze dochter draag een slaapzak van 3 tog, daaronder een romper met maillot. Onder een dekentje plus laken. Kamertje is 17 graden maar ze ligt er lekker comfi bij. Vaak kruipt ze zelf wat onder dr dekentje vandaan.

5 jaar geleden

Hier ook de dikke Hema slaapzak, romper lange mouw en pyama van Feetje. Daarover nog een dekentje. Tog waarde geeft wat anders aan, maar hangt echt van je kindje af. Ze had paar keer koude benen, dus extra dekentje is dan fijn. Handen en armen zijn hier ook vaak erg koud.