13 Reacties

2 jaar geleden

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Mijn zoontje is bijna 20 maanden, het is hier ook een groot drama..

2 jaar geleden

Nou het is alsof je me gedachten kan lezen. Ik ga dit even volgen. Mein liebe.... mijn zoontje slaapt normaal hoppa zo in. Nu 40 minuten echt krijsen..... ken dit helemaaaaal niet van hem

2 jaar geleden

Herkenbaar, wij van de week ook last van, gaat nu weer beter..🤷‍♀️ geen idee wat er was. Hopelijk is het bij jullie ook snel voorbij!

2 jaar geleden

Hoelang heeft dit bij jullie geduurd of hoelang speelt het al?

2 jaar geleden

Nou hier echt precies hetzelfde😅 (dochter is van 15 juni'20) Smiddags is het ruk en savonds ook.. mevrouw is nu nog wakker en is gewoon aan het spelen maar zodra ze der bed ziet is het krijsen

2 jaar geleden

Doen jullie kindjes dutjes? Mijn dochter al tijdje niet meer. Hierdoor slaapt ze om half 8 stipt

2 jaar geleden

Reactie op Hippebanaan

Hoelang heeft dit bij jullie geduurd of hoelang speelt het al?
Middagdutje was weken lang feesten in bed, tot we in de ochtend met hem gingen wandelen, hij loopt dan zelf. Daarna ging het een week goed. Toen beginnen ineens de avonden en nachten. Gelukkig maar een paar dagen geduurd

2 jaar geleden

Hier was het redelijk drama. Overdag enkele weken maar 30 a 60 minuten tijdens het middagslaapje. Ook snachts vaak wakker en soms 1.5 uur lang wakker.. ging pas echt slapen als hij eigenlijk tussen ons in lag. De laatste dagen slaapt hij smiddags weer 1.5 uur en afgelopen nacht was hij pas om half 5 wakker, nog bij ons in slaap gevallen tot half 8. Gelukkig geen drama met naar bed brengen.. ik denk echt dat het iets is van rond de 18/19 maanden. Zoontje is nu 19.5 maand. Een middagslaapje is over het algemeen nog wel echt nodig (zeggen ze) rond deze leeftijd.

2 jaar geleden

Te vroeg gejuicht, vanaf 3uur vannacht drama, onder andere krijsen🙄

2 jaar geleden

hier bij ons ook hetzelfde. mijn zoontje is van 17 juni. hij liet zich altijd goed in bed leggen werd wel snachts wel eens wakker of smorgens vroeg wakker nu sinds een aantal weken huilen als we hem in bed leggen en wordt krijsend wakker. zodra we weer van de kamer afgaan begint hij weer en roept hele tijd mama. als we hem uiteindelijk bij ons in bed pakken omdat we op zijn en graag willen slapen is hij wel rustig en gaat hij slapen. hoop dat dit snel over gaat

2 jaar geleden

Hier idem! Afgelopen nacht weer een drama, vanaf half 3 wakker.. en idd krijsen krijsen als we van de kamer af gaan, de ene dag houden we dit een half uur vol, de andere dag 5 minuten en soms een uur. Uiteindelijk belandt hij toch vaak bij ons in bed.. afgelopen nacht dus ook en dat vindt hij heerlijk en dan lacht hij ook en dan slaapt hij nog verder tot half 8 vanochtend....

2 jaar geleden

Hier ook huilen en niet meer willen slapen plotseling. 19,5 maanden oud. Weet ook niet meer hoe en wat. Neem hem maar weer in bed 🤪

2 jaar geleden

Rond deze maand heb je weer slaapregressie en kan verlangtingsangst op gaan spelen. Onze dochter is echt een schone slaapster en gisteravond was het drama. Helemaal overstuur toen ik der op bed wilde leggen. Ze wilde haar slaapzak ook niet eens aan. Gewone ritueel gedaan en uiteindelijk de kamer uitgelopen en ze sliep zo gelukkig. Gedurende de nacht af en toe ook wakker/onrustig. Komt wel weer goed 🙂