12 Reacties

5 jaar geleden

Van ons slaapt vrij snel in slaapt. De 1 is daar sneller in dan de ander. Verschilt per kind.

5 jaar geleden

Het zelfde bij mij, hij vind het veel te leuk om naar buiten te kijken. Na ca 20 minuten valt hij in slaap of niet..

5 jaar geleden

Die van ons krijst de hele autorit lang tot we stoppen. Geen optie dus ;-)

5 jaar geleden

Vanaf dat ie in de auto zit slaapt ie🙈

5 jaar geleden

Onze oudste vond autorijden heerlijk als baby.. Onze zoon van 11 weken huilt zodra hij in maxi cosi zit.. uiteindelijk stopt hij wel maar eerste 5 minuten is hij boos 🤣

5 jaar geleden

Haha goed om wat vergelijkingsmateriaal te hebben ☺️ Alle baby'tjes zijn toch weer echt allemaal anders!

5 jaar geleden

Hier is zijn favoriete bezigheid in de auto krijsen, helaas.... 😅🙈

5 jaar geleden

Die van ons valt pas in slaap als we harder rijden dan 13km p/u😂🙈. Te lang stil staan is huilen geblazen🙃

5 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt zodra ik begin met rijden, stoplichten die lang duren zijn minder leuk.. 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Onze dochter slaapt makkelijk in de auto. Heb ook vaker de ‘autorit’ witte ruis van de baby+ app opstaan als ze thuis onrustig is 😂☺️ Geen tips helaas, ik denk dan dat het idd per kindje verschilt? Ik val zelf ook altijd in slaap in de auto 😂

VRIEND

5 jaar geleden

Hier vindt ze het heerlijk! De autostoel vindt ze sowieso wel fijn. We hebben gewoon mijn muziek aan en ze valt heerlijk in slaap. Aan de autostoel hangt een Done By Deer spiraal. Daar kijkt ze nu veel naar (10 weken). Vanaf het begin vond ze dit gelijk fijn. In tegenstelling tot haar eigen bedje🤣

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Hier vindt ze het heerlijk! De autostoel vindt ze sowieso wel fijn. We hebb ...
Ik voed haar meestal voordat we weggaan (borstvoeding) als ze zelf te gulzig drinkt werkt dat averechts. Ik voed haar alleen omdat ik niet gelijk buiten de deur aan de slag wil (ik geef op verzoek) maar als ze niet heeft gegeten werkt het prima juist! Het ene kindje vindt het fijn en de andere niet. Kan je naar mijn idee niet trainen als ze zo klein zijn😊