7 Reacties

2 jaar geleden

Hier het zelfde.. ging zo super en nu al 5 weken niet meer. Ze wil alleen maar dat mama en papa ook naar bed gaan. Dat zegt ze en als we weg lopen krijst ze heel hard en ze lijkt ook een beetje bang te zijn. Als ze laat slaapt is ze ook gewoon al weer om 5.30 wakker..

2 jaar geleden

Hier precies zo😴 Sliep altijd redelijk. Werd soms wakker maar sliep dan tussen ons in prima verder. Iets met verlatingsangst dachten we. Nu echt drama. Niet in eigen bed willen slapen Tussen in super onrustig. Hele tijd praten en jammeren, draaien, aandacht vragen en super vroeg wakker... Hoop dat het een fase is. Mama is moe😴

2 jaar geleden

Hier ook. Moeilijk inslapen al een week of 5. Huilen bij het verlaten van de kamer. Vroeger wakker. Soms ook al drama met het bedritueel. Alles verliep voorheen heel voorspoedig. Lijkt echt op een sprong of slaapregressie 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Laurann

Hier ook. Moeilijk inslapen al een week of 5. Huilen bij het verlaten van d ...
Lijkt wel echt hè? Enige goede daaraan is dat het dus ook weer voorbij gaat 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Ukhoorn

Hier precies zo😴 Sliep altijd redelijk. Werd soms wakker maar sliep dan tu ...
Erg hè? Best pittig... Zal wel weer een fase zijn, hoop ik met heel m'n hart dan maar 😂

2 jaar geleden

Reactie op Margo28

Hier het zelfde.. ging zo super en nu al 5 weken niet meer. Ze wil alleen m ...
Oh ja zo herkenbaar! Pfff ...

2 jaar geleden

Hier alweer een kleine week. Het houdt mij ook wakker. Ik probeer minder warm te kleden: inmiddels een zomer slaapzak met onderbroek hemdje en een T-shirt. Lijkt iets beter te slapen.