4 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg.. hier net zo

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad rond de leeftijd van 2. Dochtertje huilde hard als we wegliepen. Eerst een week of twee erbij gebleven, maar was niet te doen met een newborn nog in huis. Daarna overgegaan op gecontroleerd laten huilen; elke 3 tot 5 min naar binnen, troosten en weer weglopen. Heel consequent steeds hetzelfdes doen. Was op dat moment Total niet leuk om te doen, ze huilde keihard en gaf niet op. Ongeveer een uur bezig geweest. Maar.. Duurde twee dagen en toen was het voorbij. Heb je dit op deze manier al geprobeerd?

2 jaar geleden

Geen ervaring mee.. kwam laatst deze website tegen en gaf me veel inzichten. https://liefdevaneenmoeder.nl/hoe-een-peuter-slaapt-tussen-2-en-4-jaar/ Ik begrijp helemaal dat je van alles probeert. En oordeel ook niet over de keuzes die anderen maken. Persoonlijk ligt mijn hart meer bij andere manieren dan trainen. Maar heb ook al 2 jaar issues hier dus snap dat je wanhopig bent. Sterkte 🍀

2 jaar geleden

Reactie op noura-25

Wij hebben dit ook gehad rond de leeftijd van 2. Dochtertje huilde hard als ...
Ja, tenminste het lijkt erop. Elke keer naar binnen en de minuten steeds wat langer maken, maar na een week zagen we niet echt verbetering.