3 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook dezelfde, ik volg alvast de tips mee want weet al nimeer wat ik moet doen.

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook al een tijd helaas. Gister bij cb geweest degene met wie ik gesprek had heeft het zelf ook gehad met haar kids heel fijn gesprek en die herkenning! Dit zijn de tips die ze me gaf: Altijd rustig blijven, niets forceren en een leuk moment van het avondeten maken. Groot bord gebruiken met weinig erop zodat het wat minder lijkt. Max 30min bord laten staan daarna opruimen en altijd een toetje geven! Geen drinken half uur vooraf het eten en ook niet tijdens het eten. Luid vieren als ze wel goed gegeten hebben al is het maar een paar hapjes. Als ze niets hebben gegeten een half uur/uur voor bedtijd een stuk fruit met melk. Het is een strijd die je niet gaat winnen zei ze.. ik geloof t meteen😥 Ik ga de tips gebruiken en we zien het maar weer ik heb me er wel bij neergelegd het is niet leuk we hopen op verbetering🙏🏼

2 jaar geleden

Hier ook! Ik merk dat ze alles ook echt zelf wilt doen(het eten vliegt alle kanten uit🤣) maar ik laat het gaan ze eet ook. Ik geef zelf tussendoor een lepeltje bijv. Ik forceer niks als ze niks meer wilt, eerst kreeg ik hier zo’n stress van als ze slecht at. Denk echt dat het fases zijn waar ze weer even doorheen moeten.