6 Reacties

één jaar geleden

Ik zou sowieso heel erg uitkijken met dit soort middelen en je goed inlezen. Als je melatonine verkeerd (bijv. op het verkeerde tijdstip) inneemt heb je kans dat de hele slaapsyclus verstoord wordt, en moet je willen dat een kind op die leeftijd al aan zulke middelen went om te kunnen slapen? Ons zoontje heeft ook een lange periode heel slecht geslapen en het was slopend dus ik weet hoe het voelt, maar ik zou toch eerst overleggen met een deskundige. Sterkte ermee💪🤗

één jaar geleden

Reactie op Jewanna

Ik zou sowieso heel erg uitkijken met dit soort middelen en je goed inlezen ...
Okey bedankt voor je reactie :) ik ga het nog eens na kijken

één jaar geleden

Reactie op Jewanna

Ik zou sowieso heel erg uitkijken met dit soort middelen en je goed inlezen ...
Hoelang heeft die periode geduurt ? Want het is helaas al vanaf de geboorte en is echt zielig want overdag is ze soms echt niet te genieten en je ziet aan haar dat ze echt heel erg moe is. Maar rust vind ze niet hebben denk ik alles al geprobeerd. En gun haar en ons zelf ook echt een nachtje rust om goed bij te komen

één jaar geleden

Reactie op Shawny

Hoelang heeft die periode geduurt ? Want het is helaas al vanaf de geboort ...
Ik denk bijna een jaar. Bij ons kereltje was het ook vanaf de geboorte, en deed ook overdag alleen maar dutjes van max. 1 a 1,5 uur. Inmiddels is ie bijna 6 en is nog steeds altijd vroeg wakker maar gaat wel gelijk slapen 's avonds. Soms is er volgens mij ook gewoon niet altijd een oplossing en moet je er doorheen. Gelukkig deden mijn man en ik het altijd samen maar je loopt soms echt op je tandvlees hè..! Sneu om te zien dat die kleintjes soms ook last hebben van de vermoeidheid. Onze jongste is nu 9 maanden en ook een slechte slaper, maar die laten we vaak een poosje huilen max. 20 minuten maar dan valt ie vaak wel in slaap. Andere dingen hielpen ook niet, dus misschien voor jullie een tip om je kleine, hoe tenenkrommend ook, te laten huilen tot zo zó moe is dat ze in slaap valt. Misschien dat ze zichzelf verzet om in slaap te vallen terwijl ze wel echt aan slaap toe is

één jaar geleden

Ik zie nu weer dat jullie dochter al bijna 3 is, dat is wel wat ouder natuurlijk, maar ik denk dat consequent blijven vooral heel belangrijk is 😅

één jaar geleden

Als je je wil verdiepen in slaap en open staat voor een tip: check op insta/fb Liefdevaneenmoeder.nl Geen echte slaapcoach, wel heel waardevolle informatie en evt cursus en coaching mogelijk. Take care 🍀