13 Reacties
5 jaar geleden
Hier soms ook, het enige wat lijkt te werken is een kleine fles en daarna even bij me nemen. Dan valt hij weer in slaap. Maar daar tegenover kan hij ook midden in de nacht beginnen te "spelen"..
5 jaar geleden
Herkennen doe ik het zeker, mijn dochtertje doet dit iedere avond vanaf een uurtje of 21:00 nadat ze rond 19:00 is gaan slapen. Ik denk dat het verlatingsangst is. Het probleem is alleen dat ze vaak pas rond 22:30 weer gaat slapen😴
5 jaar geleden
Hier ook ik baker Elijah sinds aantal dagen weer in 😴😪 zo sneu maar 't werkt wel. Hij word komende maandag 6 maanden
5 jaar geleden
Maar pas op want rond deze leeftijd ontwikkelen ze hun eigen wil enzo dus kan ook goed zijn dat ze door hebben hé als ik dit doe komt mama dat is leuk enzo voorts de kinderarts van het cb heeft mij toen Elijah nog maar 3 maanden was als hij hoort te slapen niet mee gaan lopen. Probeer hem bij je te nemen en rustig te koelen tot hij rustig word. Dan terug leggen en ik ben toen al meteen begonnen toen ik merkte dat het aandacht was met tegen hem te praten dat het niet nodig was beetje streng voelt heel gek maar hij snapt nu al wel wanneer ik iets meen en als iets niet mag.
5 jaar geleden
Reactie op Emma Rianne
Herkennen doe ik het zeker, mijn dochtertje doet dit iedere avond vanaf een ...
😂 Dat heeft Elijah dus ook maar bij hem is het echt aandacht want als ik hem rustig heb en hij bijna in slaap is en hem dan weer terug leg en weg ga begint hij te krijsen als ik maar 1 tree naar beneden loop dan loop ik terug en zeg ik nee Elijah nu is het klaar het is slaap tijd. Dat doe ik max 3 x en bij de 4e keer baker ik hem in. Tut in z'n mond en dan slaapt hij binnen paar minuten ps na de het troosten enzo is het echt aandacht want als ik de kamer op kom zie ik hem gewoon stiekem eerst een grijns op z'n gezicht en daarna verder krijsen
5 jaar geleden
https://www.jeugdengezinutrecht.nl/showfile.asp?fil_id=2766 dit is zeer interessant en staan goede tips in het is een download document
5 jaar geleden
https://www.mamaloesbabysjop.nl/blog/slaaptraining hier nog een goed artikel
5 jaar geleden
Herkenbaar, maar het is niet hysterisch vaak alleen een droom denk ik. Ik kijk het dan even aan op de baby monitor want als ik naar haar toe ga word het erger.
5 jaar geleden
Ja hier ook. Gelukkig gaat ze vaak na 22 uur wel slapen. Ze gaat om 18 30 naar bed en krijgt rond 20 uur de laatste fles. En dan duurt het vaak wel even. Gelukkig niet krijsen. Maar wel zeuren en klieren. Vanavond toen ik ging kijken, fop er in doen en toen gaf ik dr even een knuffel en een kusje en fluisterde zacht dat ze een boefje was toen begon ze te lachen. En toen ik weg liep begon ze weer wat te zeuren. Gelukkig niet echt huilen. Geen idee hoe het komt. Het is ook alleen savonds
5 jaar geleden
Hier ook weleens 's avonds of "s nachts gillen, op de babyfoon zie ik hem dan van slapen ineens naar keihard gillen gaan. Soms slaapt hij alweer tegen de tijd dat ik boven ben.
Lijken me nachtmerries, dat kan ook op deze leeftijd, hij is 5,5 maand. Ik troost hem dus wel, tenzij hij alweer slaapt natuurlijk. Probeer wel in bed te troosten, omdat hij anders weer erg wakker wordt als ik hem er uit pak