9 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter (word 15juni 3 jaar) komt ook elke nacht naar ons, wij laten haar dus wel bij ons in bed verder slapen want in haar eigen bed doet ze dit dus totaal niet.. (ook huilen etc als we haar terugleggen in eigen bed dus dat hebben we opgegeven, dan maar bij ons in bed)
Merk wel dat het mij ook wel opbreekt hoor, elke nacht eruit (mijn man hoort het vaak niet🙈) en ze draait veel in haar slaap dus een goede nachtrust is het ook niet..helaas heb ik dus geen tips oid maar is het wel deels herkenbaar!
één jaar geleden
Oké wij hebben gekozen voor de harde manier;
Ons zoontje deed dit ook en ook hij wordt in juni drie. We hebben de klink in zijn kamer aan de binnenkant van de deur een kwartslag gedraaid. Hij kan al heel goed praten en is pienter, dus we hebben hem uitgelegd dat als hij eruit komt de deur helemaal dicht gaat en hij er dan dus niet meer uit kan. Als hij blijft liggen mag hij slapen met de deur op een kiertje, maar komt hij eruit dan doen we de deur dicht.
Dit heeft één nacht tot ellende geleid, daarna was het klaar.
één jaar geleden
Reactie op Hoi1994!
Ja ons zoontje kan nog niet goed praten, dus dan raakt hij overstuur en vin ...
Ja dan is hij er misschien nog te klein voor als je het niet duidelijk uit kunt leggen.
één jaar geleden
Reactie op Hoi1994!
Ja bij ons slaapt hij dus slecht verder, en als hij dat doet hebben wij vaa ...
Even een hart onder je riem: ik vond dit soort dingen met de tweede echt verbeteren. Mijn man werd ook niet wakker maar als de oudste nu wakker wordt stuur ik hem eruit en zorgt hij voor de oudste. Duurde niet lang en de oudste accepteerde dat ook. Dan kan je de nachtdiensten beter verdelen.
één jaar geleden
Reactie op ClaudiaNoëlle
Onze dochter (word 15juni 3 jaar) komt ook elke nacht naar ons, wij laten h ...
Wij hebben een matras op de grond gelegd naast het bed van ons kind. Misschien is het een idee dat je de nachten verdeeld en dat diegene die “dienst” heeft met jullie kind gaat slapen in de kinderkamer of juist andersom dat diegene die “vrij” is in zijn eentje kan slapen in de kinderkamer? Het matras concept werkt hier heel goed 😅
één jaar geleden
Slaaptrainer lijkt bij ons redelijk te werken. Pas als het lampje op groen springt mag hij eruit. En vaak precies dat moment wandeld hij bij ons de kamer op haha.