21 Reacties

5 jaar geleden

De mijne vind het inderdaad heerlijk. Geef het vaak einde dag dat ie nog even wat in de buik heeft voor etenstijd. Volgens mij kan het geen kwaad. Ze zijn er ook even zoet mee.

5 jaar geleden

Ja zeker, mijn zoontje van 8 maanden eet met gemak een soepstengel op. Hij sabbelt erop en dan wordt het zacht en eet hij het stukje op. Ik moet er wel bij zeggen dat hij al 5 tandjes heeft 馃槈. Hoe oud is je zoontje?

5 jaar geleden

Reactie op Pixelsem

De mijne vind het inderdaad heerlijk. Geef het vaak einde dag dat ie nog ev ...
Grappig! Dan is mijn zoontje blijkbaar te ongeduldig ofzo 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op mireille T

Ja zeker, mijn zoontje van 8 maanden eet met gemak een soepstengel op. Hij ...
Net 8 maanden en hij eet verder met gemak 2 boterhammen. Hij heeft inderdaad nog geen tandjes, zal dat het zijn?

5 jaar geleden

Onze dochter doet dit sinds gisteren. Ze was ma茂s stengels al gewend dus dit snapte ze vrij snel. Al moet ik wel zeggen dat ze er meer mee speelt en tussendoor een hapje neemt. Mijn dochter heeft ook al 8 tandjes en de 1e kies komt door. Misschien dat dat het happen makkelijk maakt.

5 jaar geleden

Soepstengels zijn echt een enorme hit hier. Ze sabbelt er inderdaad aan en eet hem dan op. Ook zonder tandjes. Er eindigen ook heel wat soepstengels op de grond hoor, dus de hond is ook enorm dol op soepstengels sinds kort 馃槈.

5 jaar geleden

Wij geven vaak een soepstengel tijdens ons avondeten als ze zelf al haar avond hapje op heeft, en dat ze toch ergens mee kan spelen/knabbelen voordat ze daarna de fles krijgt. Zonder tanden eet ze m toch al wel op 馃檪.

5 jaar geleden

Reactie op Amber3107

Onze dochter doet dit sinds gisteren. Ze was ma茂s stengels al gewend dus di ...
So, 1e kies al 馃挭 Nou dan zal ik het eens verder aanbieden en oefenen. Goed om te horen dat het in ieder geval wel kan. Doorzetten dus 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Wij geven vaak een soepstengel tijdens ons avondeten als ze zelf al haar av ...
Dat is een goede tip, dat zal ik doen om ermee te oefenen. Dan heeft hij misschien ook meer geduld ervoor als hij al verzadigd is.

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 8,5 maand sabbelt er ook op totdat het zacht genoeg is. Nog geen tandjes, dus het kan wel! Wij gaven van de week voor de grap ook een stengel bleekselderij maar zelfs daar kreeg hij stukjes vanaf. Ze kunnen meer dan je denkt zonder tandjes!

5 jaar geleden

Hier bijt hij er stukken af met zijn ondertanden en zijn bovenkaak, gaat prima. Ik moet zeggen dat hij letterlijk alles eet..

5 jaar geleden

Wij hebben van die mais sticks van Ella鈥檚 kitchen. Zijn makkelijk te eten dan een harde soep stengel. Hij krijgt dan ook net pas z鈥檔 eerste tandjes door onder.

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje bijt ik de voor- en achterkant eraf zodat hij er makkelijker op kan sabbelen. Ik ben begonnen met mini soepstengeltjes van AH, die zijn ook wat dunner 馃憤馃徎

5 jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Wij geven vaak een soepstengel tijdens ons avondeten als ze zelf al haar av ...
Dit doen wij ook! Is meneer even lekker bezig en kunnen wij rustig eten. Ik geef hem wel maar een halve per keer, is hij best even mee bezig. Hij krijgt dit vanaf een maand of 6/7, geen tanden nog maar reken maar dat hij opgaat!

5 jaar geleden

Hier zou ik t ook nog niet geven. Beetje hard. Maar onze dochter van 8 maanden eet wel cracottes. Die zijn zacht en smelt ook. Misschien eerst met die beginnen?

5 jaar geleden

Hier 1 groot feest! Zat er eerst mee te spelen alsof het een pollepel was maar toen deed ze hem in haar mond en dacht ze oooo dit kan ik eten en hapt/smikkelt ze hem lekker op.

5 jaar geleden

Jazeker, echt knabbelen en bijten op dat ding. Dat was t eerste wat ik hem gaf, vanaf 6 maand ofzo. Breek hem eens doormidden, dan wordt hij sneller zacht en snapt hij t misschien sneller. Cracottes zijn ook errug in trek 馃憦

5 jaar geleden

Goede tips hier van die cracottes en de soepstengel op een moment geven waar hij al niet meer zo veel trek heeft zoals na het avondeten 馃憤 Dank jullie wel! Je kan het hier echt nog geen volwaardig tussendoortje noemen hoor, maar hij is even bezig 馃槃

5 jaar geleden

Ik heb ze ook gekocht ben benieuwd!! Lange vingers gaan met gemak op dus dit zal ook wel lukken!!!

5 jaar geleden

Oh wauwww ik zag even mijn eigen dochtertje. Eerste indtuk. Precies haar zusje 馃槏馃き