Zijn hier baby鈥檚 die soepstengels eten als tussendoortje? Consultatiebureau raadt dit aan maar ik vraag me serieus af: hoe dan?!
Als ik mijn zoontje een droge soepstengel geef, speelt hij er hooguit mee maar het lukt hem niet om er iets van op te eten.
De mijne vind het inderdaad heerlijk. Geef het vaak einde dag dat ie nog even wat in de buik heeft voor etenstijd. Volgens mij kan het geen kwaad. Ze zijn er ook even zoet mee.
Ja zeker, mijn zoontje van 8 maanden eet met gemak een soepstengel op. Hij sabbelt erop en dan wordt het zacht en eet hij het stukje op. Ik moet er wel bij zeggen dat hij al 5 tandjes heeft 馃槈.
Hoe oud is je zoontje?
Onze dochter doet dit sinds gisteren. Ze was ma茂s stengels al gewend dus dit snapte ze vrij snel. Al moet ik wel zeggen dat ze er meer mee speelt en tussendoor een hapje neemt. Mijn dochter heeft ook al 8 tandjes en de 1e kies komt door. Misschien dat dat het happen makkelijk maakt.
Soepstengels zijn echt een enorme hit hier. Ze sabbelt er inderdaad aan en eet hem dan op. Ook zonder tandjes. Er eindigen ook heel wat soepstengels op de grond hoor, dus de hond is ook enorm dol op soepstengels sinds kort 馃槈.
Wij geven vaak een soepstengel tijdens ons avondeten als ze zelf al haar avond hapje op heeft, en dat ze toch ergens mee kan spelen/knabbelen voordat ze daarna de fles krijgt. Zonder tanden eet ze m toch al wel op 馃檪.
Mijn zoontje van 8,5 maand sabbelt er ook op totdat het zacht genoeg is. Nog geen tandjes, dus het kan wel! Wij gaven van de week voor de grap ook een stengel bleekselderij maar zelfs daar kreeg hij stukjes vanaf. Ze kunnen meer dan je denkt zonder tandjes!
Wij hebben van die mais sticks van Ella鈥檚 kitchen.
Zijn makkelijk te eten dan een harde soep stengel.
Hij krijgt dan ook net pas z鈥檔 eerste tandjes door onder.
Bij mijn zoontje bijt ik de voor- en achterkant eraf zodat hij er makkelijker op kan sabbelen. Ik ben begonnen met mini soepstengeltjes van AH, die zijn ook wat dunner 馃憤馃徎
Wij geven vaak een soepstengel tijdens ons avondeten als ze zelf al haar av ...
Dit doen wij ook! Is meneer even lekker bezig en kunnen wij rustig eten. Ik geef hem wel maar een halve per keer, is hij best even mee bezig. Hij krijgt dit vanaf een maand of 6/7, geen tanden nog maar reken maar dat hij opgaat!
Hier zou ik t ook nog niet geven. Beetje hard. Maar onze dochter van 8 maanden eet wel cracottes. Die zijn zacht en smelt ook. Misschien eerst met die beginnen?
Hier 1 groot feest! Zat er eerst mee te spelen alsof het een pollepel was maar toen deed ze hem in haar mond en dacht ze oooo dit kan ik eten en hapt/smikkelt ze hem lekker op.
Jazeker, echt knabbelen en bijten op dat ding. Dat was t eerste wat ik hem gaf, vanaf 6 maand ofzo. Breek hem eens doormidden, dan wordt hij sneller zacht en snapt hij t misschien sneller. Cracottes zijn ook errug in trek 馃憦
Goede tips hier van die cracottes en de soepstengel op een moment geven waar hij al niet meer zo veel trek heeft zoals na het avondeten 馃憤 Dank jullie wel!
Je kan het hier echt nog geen volwaardig tussendoortje noemen hoor, maar hij is even bezig 馃槃