30 Reacties

5 jaar geleden

Hier zijn stapelbekers erg in trek! Toren omgooien, bekers pakken en mee kloppen,...

5 jaar geleden

Hier zijn alle dingen wat echt niks met speelgoed te maken heeft in trek; pollepel, veter, eierdoos... en ik heb een mega leuk statafeltje met geluid, licht en knopjes. Verder het plateau van de loopwagen. Alles met licht en geluid eigenlijk

VRIEND

5 jaar geleden

Sophie de giraf is haar grootste vriend. Daarnaast so sorry bottles gekocht/gemaakt maar het kleine blauwe Spa flesje met rijst is het leukst. Tuimelaar met balletjes erin is ook leuk, so sorry blokjes van Sophie de giraf ook. Ik vergeet de done by deer ringen die een soort slinger vormen; erg leuk om deze tegen de box te slaan! Verder alles wat geen speelgoed is.. de stapel toren vind ik leuker dan mijn dochter😅..

5 jaar geleden

Hier is de grote Sophie de giraf een hit, nog steeds een knisperboekje, stapeltoren vind ze leuk en nu sinds een paar dagen is ze gek op de stapelringen van fisher price. Ze probeert die ook echt zelf uit de speelgoedmand te halen, haha!

5 jaar geleden

Tomy eieren zijn hier een hit. Tweede hand op Vinted gekocht voor 2 euro. Nieuwe kosten rond de 10 euro denk ik.

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Sophie de giraf is haar grootste vriend. Daarnaast so sorry bottles gekocht ...
Wat zijn so sorry bottles en so sorry blokjes?

5 jaar geleden

Hier inderdaad ook! Genoeg speelgoed, maar toch het idee dat hij hier een beetje op uitgekeken is. Eieren, stapeltoren, ringen toren heeft hij. Tips zijn zeker welkom!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Aaahhh autocorrect.. sensory! Deze: https://www.babypark.nl/sophie-de-giraf-so-pure-geschenkdoos.html?gclid=Cj0KCQiAgomBBhDXARIsAFNyUqOnNJHekGGgrrdu9yZrpgoedSs17bIhN2QYbcmGXSLz-kwonZgPp6kaAnEoEALw_wcB Ze zijn van natuurrubber dus kunnen veilig in de mond en ze gaan niet huilen als ze het blikje of balletje in hun gezicht slaan😅.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op sanne101291

En deze flesjes: https://www.kijkopspel.nl/online-winkelen/speelflesjes-met-kindveilige-dop-100-ml/ Gevuld met muisjes, tricollore pasta en water. Op internet vind je hele kunstwerken in flesjes😅..

5 jaar geleden

Dat idee had ik bij onze dochter ook.! Nu 8 maanden. Heb al wel wat voorbij zien komen.

5 jaar geleden

Bij ons is bijna alles van Vtech een groot succes. Laatst deze van aliexpres besteld en die vind hij ook fantastisch om geluidjes mee te maken😁

5 jaar geleden

Mijn dochter van 8 maanden haar lievelingsspeelgoed: 1. Activiteiten Kubus, Vtech 2. Helikoptertje, Vtech 3. Mijn Kleine Tamboerijn, Vtech 4. Vliegtuig, LittlePeople 5. Vormenblokken, Fisher-price 6. Houten Kralenbaan, Ikea 7. Stapelringen, Fisher Price

5 jaar geleden

Oja, Magisch Liedjesboek van Vtech vindt ze ook ge-wel-dig. Alleen laatst zat haar vingertje tussen de bladzijde vast! Brullen. Dus die heb ik even weggelegd.

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips.!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Janine&Rox

Bedankt voor de tips.!
Ook een Sophie fan🥰! O die doos met blokjes heb ik ook gekregen. Is die al leuk nu?

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ook een Sophie fan🥰! O die doos met blokjes heb ik ook gekregen. Is die al ...
Jaaa! Mijn dochter is ook Sophie fan en heeft dat doosje met figuurtjes ook. Die pakt ze ook regelmatig, zowel met het bakje zelf als de figuurtjes vermaakt ze zich heerlijk mee!

VRIEND

5 jaar geleden

Ik zoek een mat waar ze een beetje grip op heeft, ivm het leren kruipen.. En die makkelijk op te bergen is / weinig ruimte in beslag neemt. Ik zie óf van die mega kleurrijke matten, óf matten met wat rustigere kleuren maar dan erg duur.. Het is hier al zo’n kermis met al het speelgoed 🙊😂 (we wonen zeg maar op een postzegel in Amsterdam), dus iets minder bont heeft mijn voorkeur 😅 Iemand een goede tip?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje_369

Jaaa! Mijn dochter is ook Sophie fan en heeft dat doosje met figuurtjes ook ...
Ah goeie! Ik ga hem ook tevoorschijn halen!

5 jaar geleden

Reactie op Monk1206

Ik zoek een mat waar ze een beetje grip op heeft, ivm het leren kruipen.. E ...
Google eens op, baby dan mat grijs. Ik heb die met cijfers besteld, nog niet binnen... maar ik wilde ook niet zo'n hysterische

5 jaar geleden

Hier zijn ballen favoriet. We hebben een zachte voetbal van foam. Haar neefjes gaven m cadeau, met de boodschap dit is een binnenvoetbal 😆! Nu is ze echt fan. En wordt haar eerste woordje ‘bal’!