38 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een loopwagen gekocht voor der

5 jaar geleden

Deze speeltafel van skip hop hier een enorm succes

5 jaar geleden

Stapelbekers

5 jaar geleden

Reactie op Laura Vr

Hoi Laura Wat een gaaf speeltafel. Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Dank je. Groetjes

5 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter van 6 maanden met sinterklaas dit schuifboekje gegeven.. groot succes!! Echt een aanrader

5 jaar geleden

Reactie op Laura Vr

Ik heb deze ook! Ze vindt hij erg leuk! It helps her to poop too😹

5 jaar geleden

Ik heb de tafel van een vriendin gekregen.

5 jaar geleden

Onze dochter is helemaal fan van haar stapelbekers. Was een kraamcadeau van mijn broer, absolute hit!

5 jaar geleden

Houten blokken om te stapelen, om om te gooien, in en uit een bakje te halen, op te kauwen (blokken zonder verf of met natuurlijke verf gekleurd), andere speeltjes weer op te zetten, oneindig speelplezier.

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Houten blokken om te stapelen, om om te gooien, in en uit een bakje te hale ...
En als ze wat groter worden worden de blokken ‘echte’ torens en onderdeel van vele zelfverzonnen verhalen. Dus hier hebben ze echt nog lang plezier van

VRIEND

5 jaar geleden

Spiegel is hier een hit, we hebben natuurrubber blokken en ballen van Sophie de Giraf, Sophie de giraf, Sophie de Giraf bijtring. Oball (frustreert haar ook soms). Onder de boom komen; tuimelaars van plan toys, ringen (loops) van Done by Deer, stapeltoren bakjes van Mushie en Toddlekind vloer😁.

VRIEND

5 jaar geleden

En als ze wat groter worden worden de blokken ‘echte’ torens en onderdeel v ...
De tuimelaars zijn van hout, maar de blokken nog van natuur rubber. Ik ben zo bang dat ze het te hard op haar hoofd mikt of het te hard is om op te bijten😅! Wat is jouw ervaring daarmee?

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

De tuimelaars zijn van hout, maar de blokken nog van natuur rubber. Ik ben ...
Ik leg ze vooral op de buik met blokken spelen of ‘zittend’ tegen me aan en geef ze inderdaad niet in de hand als ze op de rug ligt want als het dan valt is dat nog steeds geen ramp, maar dat vind ik gewoon sneu dan zou ze echt schrikken denk ik. En terwijl ik dit typ, oh de ironie, bedenk ik me dat deze middag nog mijn middelste de oudste op de kop tikte met een houten blokje 🙈😂😅

5 jaar geleden

De kruip en leer beer van Vtech 😁

5 jaar geleden

Ik geef zelf spelbegeleiding. Ik zou vooral kijken naar speelgoed wat werkt op het sensopatische. Daar zijn ze heel erg mee bezig. Dus echt het voelen, bewegen, geluiden. En anders speelgoed wat goed is voor de lichamelijke ontwikkeling.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik leg ze vooral op de buik met blokken spelen of ‘zittend’ tegen me aan en ...
Hahaha zal je net zien🤣! Ah zo, nog echt om meer samen te doen. Dan snap ik het! Ik dacht al dat mijn dochter de enige was die misschien wat onhandig zou zijn😅. Heb we van Sophie natuur rubber blokjes en balletjes en die vind ze erg leuk. Onder de boom zo’n stapel toren van bakjes, staat bij 6 maanden maar verwacht niet dat ze er nu zelf een torrentverkeer van maakt😅.

5 jaar geleden

Het dierenreuzenrad van vtech

5 jaar geleden

Reactie op Michjuhh

Ik geef zelf spelbegeleiding. Ik zou vooral kijken naar speelgoed wat werkt ...
Heb je ook voorbeelden waar ik dan aan moet denken bij een baby van 6/7/8 maanden oud?

5 jaar geleden

Reactie op Ilya30

Heb je ook voorbeelden waar ik dan aan moet denken bij een baby van 6/7/8 m ...
Deze tuimelaars vind mijn zoon fantastisch. 1 voor het voelen, 1 voor het horen en 1 voor het zien!

5 jaar geleden

Kruip en leer olifant, jumperoo, loopstoel, dierenreuzenrad, alles wat geluid maakt haha