38 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Houten blokken om te stapelen, om om te gooien, in en uit een bakje te halen, op te kauwen (blokken zonder verf of met natuurlijke verf gekleurd), andere speeltjes weer op te zetten, oneindig speelplezier.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op mamavan3meiden
Houten blokken om te stapelen, om om te gooien, in en uit een bakje te hale ...
En als ze wat groter worden worden de blokken ‘echte’ torens en onderdeel van vele zelfverzonnen verhalen. Dus hier hebben ze echt nog lang plezier van
VRIEND
5 jaar geleden
Spiegel is hier een hit, we hebben natuurrubber blokken en ballen van Sophie de Giraf, Sophie de giraf, Sophie de Giraf bijtring. Oball (frustreert haar ook soms).
Onder de boom komen; tuimelaars van plan toys, ringen (loops) van Done by Deer, stapeltoren bakjes van Mushie en Toddlekind vloer😁.
VRIEND
5 jaar geleden
En als ze wat groter worden worden de blokken ‘echte’ torens en onderdeel v ...
De tuimelaars zijn van hout, maar de blokken nog van natuur rubber. Ik ben zo bang dat ze het te hard op haar hoofd mikt of het te hard is om op te bijten😅! Wat is jouw ervaring daarmee?
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op DeniseD
De tuimelaars zijn van hout, maar de blokken nog van natuur rubber. Ik ben ...
Ik leg ze vooral op de buik met blokken spelen of ‘zittend’ tegen me aan en geef ze inderdaad niet in de hand als ze op de rug ligt want als het dan valt is dat nog steeds geen ramp, maar dat vind ik gewoon sneu dan zou ze echt schrikken denk ik.
En terwijl ik dit typ, oh de ironie, bedenk ik me dat deze middag nog mijn middelste de oudste op de kop tikte met een houten blokje 🙈😂😅
VRIEND
5 jaar geleden
Ik leg ze vooral op de buik met blokken spelen of ‘zittend’ tegen me aan en ...
Hahaha zal je net zien🤣! Ah zo, nog echt om meer samen te doen. Dan snap ik het! Ik dacht al dat mijn dochter de enige was die misschien wat onhandig zou zijn😅. Heb we van Sophie natuur rubber blokjes en balletjes en die vind ze erg leuk. Onder de boom zo’n stapel toren van bakjes, staat bij 6 maanden maar verwacht niet dat ze er nu zelf een torrentverkeer van maakt😅.