4 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Het blijft heel moeilijk vind ik.. wij zijn er ook mee bezig. We geven het alleen wanneer ze slaapt en af en toe als ze gaat huilen omdat ze moe is bijvoorbeeld. Zodra ze haar speen ziet wijst ze er gelijk naar en anders niet. Vandaag heeft ze de heledag geen speen gehad dus ben benieuwd of dat morgen ook gaat lukken! 🙈

2 jaar geleden

Wij proberen het ook af en toe maar merken met het in slaap vallen dat ze het toch nog wel nodig heeft om haar rust te vinden.. Bij ons stak ze overigens de speen ook helemaal in de mond en hebben toen maat 3 gekocht bij wie ze dat niet meer kan.. ik weet niet of je die al hebt geprobeerd?

2 jaar geleden

Hier ging het bij twee kids vlekkeloos het weghalen want ze vervangde hem in de duim☺️ de derde heeft nooit speen gehad was al een duimer☺️. Mama had er meer moeite mee dan de kleintjes 🤔de oudste van 16 duikt namelijk nog steeds🙈 soms denk ik dat ik beter had kunnen wachten met speen afnemen😇🍀succes

2 jaar geleden

Hier heeft ons zoontje heel kort maar een tijd een tut gehad. Hij mist hem totaal niet. Hij ligt op zn commode en pakt hem soms na het verschonen maar wanneer we weer in de huiskamer zijn gooit3hij hem in de hoek. Hij heeft overigens altijd zonder geslapen ook tijdens de dutjes sliep hij zonder. Ging altijd goed. We hebben goed op zn behoefte gelet, nu heeft hij hem helemaal niet meer. En is bijna 2 jaar.