17 Reacties

5 jaar geleden

Is dat de maat 2 bibs? Of maat 1?

5 jaar geleden

Mijn dochter begint dit ook te doen. Dus ik lees mee voor tips

5 jaar geleden

Mijn dochter probeert dit ook de hele dag... Wel met de speen verkeerd om dus met het tuutje naar buiten maar ik snap je helemaal! Ik krijg er ook steeds de kriebels van...

5 jaar geleden

Ons zoontje doet dit al een hele lange tijd. Sinds 4 maanden met de komst van zn tandjes denk ik. Rubber dubbel en dan half erin vaak. Of achterste voren. Niet fijn en niet de bedoeling. Als hij dit doet biedt ik hem een bijtring aan. Dat lijkt te helpen. Wat mij gerust stelt is dat ik las dat de 3 gaatjes bij de bibs speen speciaal erin zitten zodat ze kunnen ademen als het in hun mondje zit. Nou succes !

5 jaar geleden

Reactie op la aaa

Is dat de maat 2 bibs? Of maat 1?
Gister had hij een maat 1, maat 2 lag nog nieuw in de kast. Vandaag maat 1 en 2 naast elkaar gelegd maar daar zit qua grote geen verschil in..... alleen het tuutje is iets langer

5 jaar geleden

Hier inderdaad ook wel eens bijna. Gelukkig steeds net niet helemaal in zijn mondje, maar het scheelt niet veel. Wellicht een speenkoord gebruiken? Wellicht dat het dan niet meer in de mond past of het in ieder geval niet vast kan komen te zitten 鈽猴笍

5 jaar geleden

Yes, hier exact hetzelfde.. Onze jongen is 7.5 mnd oud en doet dit ook sinds een tijdje.. Ik kreeg er ook de kriebels van.. Ik heb nu een "speenknuffeltje" aan z'n speen gedaan, zo weet ik zeker dat er geen gekke dingen gebeuren! En dit "knuffeltje" doe ik Snachts mooi op zijn borst, onder zn dekentje, zo is zijn speentje ook altijd in de buurt en kan hij hem soms zelf 's nachts terug stoppen, ideaal..

5 jaar geleden

Reactie op Babyopkomst2020

Ons zoontje doet dit al een hele lange tijd. Sinds 4 maanden met de komst v ...
Dit gevoel heb ik bij mijn zoontje ook en doe precies hetzelfde 馃憤

5 jaar geleden

Ja dat heeft mij dochter ook tijdje gedaan maar zins ik maat 2 heb niet meer. Ondanks dat de grote van de speen het zelfde is.

5 jaar geleden

Reactie op kimmieB

Gister had hij een maat 1, maat 2 lag nog nieuw in de kast. Vandaag maat 1 ...
O dan weet ik dat ook gelijk, had ik niet verwacht. Dank je wel voor de info!

5 jaar geleden

Ik dacht dat mijn zoontje de enige was 馃槄 laatst hoorde ik hem opeens brulle omdat hij ze speen dus dubbel had in ze mond en die vast zat geklemd, ik kreeg er zelf bijna een hartaanval van. Ik heb toen geprobeerd om ze speen coldturkey weg te nemen omdat ik zo was geschrokken .. maar helaas ook echt gehecht aan z鈥檔 speentje al vanaf begin af aan. Ik vind het ook maar wat eng 馃ゴ

5 jaar geleden

Onze dochter deed dat ook. Ik heb er een knuffeltjes aangehangen.

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook 7 maanden oud, nu gebruikt die het als bijt speeltje in zijn bed, overdag krijg hij hem niet.... merk wel dat hij het heel fijn vind met doorkomende tandjes ondanks dat hij een bijtring heeft en 2x sophie de giraf overigens doet hij dit al sinds zijn eerste tandje door kwam met 3/4 maanden

5 jaar geleden

Vanaf 9 maanden is het verstandig af te bouwen met een speen, dus ik zou zeggen, weg met dat ding! 馃槈

5 jaar geleden

Vanaf 9 maanden is het verstandig af te bouwen met een speen, dus ik zou ze ...
Waarom precies? Ik wist dat niet

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop hier wat aan te hebben en we zijn meteen begonnen met het uitproberen van jullie tips馃槉