17 Reacties
5 jaar geleden
Ons zoontje doet dit al een hele lange tijd. Sinds 4 maanden met de komst van zn tandjes denk ik. Rubber dubbel en dan half erin vaak. Of achterste voren.
Niet fijn en niet de bedoeling. Als hij dit doet biedt ik hem een bijtring aan. Dat lijkt te helpen.
Wat mij gerust stelt is dat ik las dat de 3 gaatjes bij de bibs speen speciaal erin zitten zodat ze kunnen ademen als het in hun mondje zit.
Nou succes !
5 jaar geleden
Yes, hier exact hetzelfde.. Onze jongen is 7.5 mnd oud en doet dit ook sinds een tijdje.. Ik kreeg er ook de kriebels van.. Ik heb nu een "speenknuffeltje" aan z'n speen gedaan, zo weet ik zeker dat er geen gekke dingen gebeuren! En dit "knuffeltje" doe ik Snachts mooi op zijn borst, onder zn dekentje, zo is zijn speentje ook altijd in de buurt en kan hij hem soms zelf 's nachts terug stoppen, ideaal..
5 jaar geleden
Ik dacht dat mijn zoontje de enige was 馃槄 laatst hoorde ik hem opeens brulle omdat hij ze speen dus dubbel had in ze mond en die vast zat geklemd, ik kreeg er zelf bijna een hartaanval van. Ik heb toen geprobeerd om ze speen coldturkey weg te nemen omdat ik zo was geschrokken .. maar helaas ook echt gehecht aan z鈥檔 speentje al vanaf begin af aan. Ik vind het ook maar wat eng 馃ゴ
5 jaar geleden
Mijn zoontje doet dit ook 7 maanden oud, nu gebruikt die het als bijt speeltje in zijn bed, overdag krijg hij hem niet.... merk wel dat hij het heel fijn vind met doorkomende tandjes ondanks dat hij een bijtring heeft en 2x sophie de giraf overigens doet hij dit al sinds zijn eerste tandje door kwam met 3/4 maanden
5 jaar geleden
Vanaf 9 maanden is het verstandig af te bouwen met een speen, dus ik zou zeggen, weg met dat ding! 馃槈
5 jaar geleden
Vanaf 9 maanden is het verstandig af te bouwen met een speen, dus ik zou ze ...
Waarom precies? Ik wist dat niet