17 Reacties
6 jaar geleden
Die van de Nederlandse webshops zijn inderdaad ook merendeels van aliexpress. Ik heb ze ook voor mijn zoontje en nooit ergens last van gehad, maak ze gewoon goed schoon voor gebruik
6 jaar geleden
Al die leuke instagram en Facebook accounts bestellen hun kralen ook via Ali express. Ik heb het zelf bestelt en hele hoop zelf gemaakt voor onze kleine meid. Super leuk en je kan hun voorbeelden gebruiken
6 jaar geleden
Op het eerste gezicht kan het er goed uitzien, maar je weet maar nooit wat voor chemicali毛n erin verwerkt zijn. Dat spoel je er niet even af met een beetje water. Dus het is maar net of je de gok wil nemen en je kind daaraan wilt bloodstellen
6 jaar geleden
Op het eerste gezicht kan het er goed uitzien, maar je weet maar nooit wat ...
Dat geld voor de dingen die je hier in NL koopt natuurlijk ook :) Merendeel komt ook gewoon uit China
6 jaar geleden
Reactie op Lovelychar
Dat geld voor de dingen die je hier in NL koopt natuurlijk ook :) Merendeel ...
Precies wat lievemas zegt. De spullen die ik voor mijn kindje koop (die hij of zij in zijn mond kan doen of direct op het lijfje zitten) koop ik bij grotere merken of winkelketens. Zo weet ik zeker dat mijn kindje niet met die troep in aanraking komt. Ik raad je aan om het filmpje van Lubach over Alieexpress te kijken
6 jaar geleden
Ik ondersteun (sowieso al maar juist in deze economische tijden) liever de locale winkeliers. Heb zelf heel goede ervaringen gemaakt met: https://www.jootjeshaakcadeautjes.nl/product-categorie/handgemaakt-babyspeelgoed-maken/ Super leuke en mooie dingen hebben zij daar.
6 jaar geleden
Reactie op KVL_
Hi meis wij lopen aardig gelijk. Jij krijgt ook een meid toch? Was benieuwd ...
Er is vandaag een ballon geplaatst en ga morgen verder ingeleid worden. En bij jou? 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op Deborah1993
Er is vandaag een ballon geplaatst en ga morgen verder ingeleid worden. En ...
Spannend! Deed het zeer een ballonnetje inbrengen? Dus binnen een paar dagen heb je de kleine meid in je armen! Bij mij gaat het nog redelijk.. Ben aan het aftellen maar ze zit voorlopig nog wel goed denk ik 馃槉 Ben vandaag 39 weken