Hi,
Ongeveer 2 jaar geleden na de geboorte van onze dochter een spiraal laten zetten. Erg tevreden over. Nu hebben wij de wens voor nog een kindje en kan ik volgende week terecht voor het verwijderen van mijn spiraal. Alleen op best wel een drukke dag…vandaar dat ik benieuwd ben of jullie last hebben gehad en ook (veel) bloedverlies?
Bij het zetten liep ik een soort van leeg namelijk😬
Nope. Plaatsen was inderdaad irritant, eruit halen was zo gepiept en klein inlegkruisje nodig gehad maar verder nergens last van dus wellicht ook ok voor jou? Ze zeggen zowieso dat alles makkelijker gaat na een bevalling😄
En succes en geniet ervan🤩😊! Onze 2e is inmiddels zelfs alweer 9 maanden, soms wel een weeig gevoel dat anderen dit nog eens mogen meemaken en ik niet meer, maar geloof me mijn 2 zwangerschappen en bevallingen waren beiden zo traumatisch dat het bij deze 2 blijft hoor🤭!
Nou..vandaag spiraal laten verwijderen en dat was idd een fluitje van een cent. Wel klein beetje bloedverlies maar dat heb ik (volgens mij) altijd bij de eendenbek. Nu hopen dat onze wens snel vervuld wordt🥰