6 Reacties

2 jaar geleden

Hier weinig last van gehad. Had voor de zekerheid wel wat maandverband in en mee naar mijn werk. Succes! Spannende en leuke tijd komt er dus aan 👶🏼😁

2 jaar geleden

Nope. Plaatsen was inderdaad irritant, eruit halen was zo gepiept en klein inlegkruisje nodig gehad maar verder nergens last van dus wellicht ook ok voor jou? Ze zeggen zowieso dat alles makkelijker gaat na een bevalling😄

2 jaar geleden

En succes en geniet ervan🤩😊! Onze 2e is inmiddels zelfs alweer 9 maanden, soms wel een weeig gevoel dat anderen dit nog eens mogen meemaken en ik niet meer, maar geloof me mijn 2 zwangerschappen en bevallingen waren beiden zo traumatisch dat het bij deze 2 blijft hoor🤭!

2 jaar geleden

Geen last gehad.. 6 weken later positieve test en ondertussen is ze al 4 weken oud 💗

2 jaar geleden

Nou..vandaag spiraal laten verwijderen en dat was idd een fluitje van een cent. Wel klein beetje bloedverlies maar dat heb ik (volgens mij) altijd bij de eendenbek. Nu hopen dat onze wens snel vervuld wordt🥰

2 jaar geleden

Hier ook geen last alleen begon ik te bloeden wat uitliep op soortvan menstruatie? Anyway de maand erop was ik zwanger geraakt voor ons 2de success !!