5 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee wat er tegenwoordig is, maar mijn ouders hebben dit opgelost door op zoek te gaan naar lage en zachte randen van wippertjes etc. Achter de rug opgevuld met handdoeken, maar goed dit is al 30 jaar geleden dan hoor 馃檲 maar wellicht voor zolang ook iets aan... succes met de kleine man!

5 jaar geleden

Hey wij hebben hier hetzelfde alleen al gestart met 3 maanden. Ik heb ook enorm lopen zoeken en ben uitgekomen bij zo鈥檔 poefje van Doomoo. Dan kunnen ze in elk geval een beetje rechtop. Maar let op want hier kun je een baby absoluut niet in uit het oog verliezen. Ik keek laatst een halve seconde niet en ze hing er scheef naast. Maar als je ernaast zit kan het prima! Veel succes verder. Zal echt wel even wennen zijn 馃槙 moet hij lang?

5 jaar geleden

Onze dochter heeft een gipsbroek en is ook 6 maanden. Spreiden al vanaf dat ze 4 maanden is dus ze heeft niet geleerd om zelfstandig te zitten, maar wij gebruiken vooral een doomoo. En we hebben een triptrap waarvan we het bovenste plankje verzaagd hebben zodat ze er gespreid op kan zitten., we plaatsen dan kussens voor en achter haar en zetten haar vast met een minimonkey chair tuigje. Succes!

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Wij hebben inmiddels een doomoo zitzak gehaald. Hierin liggen ze meer. Onze kleine houdt het niet heel lang uit in de zitzak 馃槄 Hij wil voornamelijk rechtop zitten, zoals hij in z鈥檔 wipstoeltje kon. Hij wil graag overzicht en lekker om zich heen kijken. Straks eens proberen met een kussentje in zijn rug. Het heeft best wat voeten in de aarde zo鈥檔 spreidbroekje... hij past niet meer in de wipstoel, schommelstoel, maxi cosi, slaapzak, wiegje en waarschijnlijk ook niet meer in de kinderwagen 馃槄馃檲

5 jaar geleden

Reactie op mirellarobert

Bedankt voor de tips! Wij hebben inmiddels een doomoo zitzak gehaald. Hieri ...
Je kunt ook nog even op de Facebook pagina kijken van ouders met jonge kinderen met heupdysplasie. Wij halen hier veel tips en hulpmiddelen van af! Het vraagt inderdaad best veel (praktische) aanpassingen.