4 Reacties

VRIEND

6 jaar geleden

Ook wij staan hier heel positief tegenover. Crying Safe is Stamcelbank Nederland niet. Het enige waar ik mee zit is hoelang uitkloppen (navelstreng) en dan ook nog genoeg stamcelbloed. Dat vraag ik over 1,5 week aan mijn gynaecoloog:).

6 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ook wij staan hier heel positief tegenover. Crying Safe is Stamcelbank Nede ...
Mag ik vragen hoe jouw gynnaecoloog hier tegenaan kijkt? Adviseert zij dit, of houdt ze het een beetje in het midden? Mijn vk heeft het 1x eerder gedaan en verwijst voor verdere info of vragen naar Stamcelbank Nederland.

VRIEND

6 jaar geleden

Mag ik vragen hoe jouw gynnaecoloog hier tegenaan kijkt? Adviseert zij dit, ...
Ja is goed, volgende week dinsdag heb ik een afspraak, met hem trouwens馃槈. Wel een collega van mij gynaecoloog gesproken en die keek nergens van op. Het wordt vaker gedaan. Je gaat er nooit vanuit dat je kindje ziek wordt, maar als dit wellicht een oplossing kan bieden, dan is dit in mijn ogen een kleine moeite waar je kleintje niets van merkt!

VRIEND

6 jaar geleden

Hierbij een update. Ik ben bij de gynaecoloog geweest en die vind dit heel normaal. Op de website staat duidelijke info en je moet zelf zo鈥檔 afname kit bestellen. Dit zet je in je geboorteplan en die je in je tas/koffer voor het ziekenhuis. Dan zou het volgens mij goed moeten gaan! Ik kies voor de standaard van 3 minuten uitkloppen en dan hoop ik dat er nog voldoende stamcelbloed is. Zo heb ik denk ik toch het beste van beide kanten. Het weefsel wat ze moeten afnemen lukt sowieso altijd zei de gynaecoloog. Weet jij al wat je doet?