11 Reacties

2 jaar geleden

Ik hoop idd dat dit een fase is, hier hetzelfde. Alleen hier heeft ze heel de poppenhoek op peuterspeelzaal al volgesmeerd. Hun zeggen dat het goed is en zien dit als voorbereiding van snelle zindelijkheid💁🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ow wel raar om dat te zien mijn vriend is een keer heel boos geweest en zijn stem verhoffen en nu als ik binnen kom is het huilen en sorry sorry tot ze gewassen en gekleed is vind ik best sneu maar afleren doet ze het niet het is alsof ze slimmer zijn dan ons

2 jaar geleden

Ik zou de slaapzak binnenstebuiten aan doen. 🤷🏼‍♀️ Succes ermee!

2 jaar geleden

Oh das nog eens een idee super dank je wel gaan we proberen

2 jaar geleden

Reactie op Celien97

Ow wel raar om dat te zien mijn vriend is een keer heel boos geweest en zij ...
Nou onze dochter is 2 en zindelijk. Gelukkig heeft zij nooit gesmeerd. Lijkt me zo ranzig 🤢 Maar vervelend dat je in deze situatie zit. Kijk dit is niet de optie maar ik heb een keer gehoord van iemand die dit ook had maar dan vele malen erger. Die werd op een gegeven moment zo boos op z’n kind die heeft zo doe drol in z’n gezicht gedrukt. Daarna NOOIT meer gesmeerd 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben ons wel eens kwaad gemaakt en het haar zelf van de muren af laten vegen voorlopig met de tip slaapzak binnenste buiten helpt het goed

2 jaar geleden

Misschien haar voor het slaapje nog even op het potje zetten met een boekje?

2 jaar geleden

Misschien nog een luier achterstevoren eroverheen?

2 jaar geleden

Reactie op brietjj

Misschien nog een luier achterstevoren eroverheen?
Dat helpt helaas niet ze weet ze langs de zijkant te scheuren de slaapzak binnenste buiten en dan actt hè erste voor helpt voor nu wij krijgen hem soms niet open dus tot nu toe heel blij met die tip

2 jaar geleden

Reactie op Celien97

Dat helpt helaas niet ze weet ze langs de zijkant te scheuren de slaapzak b ...
Fijn dat er iets helpt. Hopen dat het zo blijft! Succes

2 jaar geleden

Ja idd