12 Reacties

5 jaar geleden
Wij hadden zo’n triptrap stoel, maar niet van het merk stokke en dus zonder newborn set.
In het begin was deze stoel echt te ruim voor ons kindje. Ik heb toen de Ikea stoel gebruikt, want zo zat hij steviger.
Nu hij 2,5 is ben ik echter wel erg blij met de meegroei stoel, hij kan er zelf makkelijk op en af. Qua keuze tussen jouw stoelen zou ik niet voor de duurste gaan, want dat is niet noodzakelijk beter.
Het kost al allemaal genoeg;)
Succes met je keuze!

5 jaar geleden
Die Stokke is erg duur, maar je kan ook altijd op Marktplaats kijken! Daar staan ook vaak goede op!

5 jaar geleden
Het is natuurlijk best persoonlijk. Wij hebben die van Stokke (meegroei) gekocht 4 jaar geleden. Die echte allejezus duur was. En nu denk ik... Sommige dingen zijn zo zonde van het geld geweest. Zou ik echt noooooit meer doen haha. Eur 320 voor zo'n stoel en dan daarna deze prijzen zien. Maar goed eerste kindje. Je wilt het beste... Maar wie zegt dat die van lidl niet de beste is ;) Ik zou voor de goedkopere variant gaan. Kan je van het geld dat je in je zak houdt weer andere leuke dingen kopen ;)

5 jaar geleden
Beide zien er prima uit. Ik zou voor de goedkoopste gaan. Stevigheid en goed kunnen schoonmaken zijn de belangrijkste dingen (geloof me maar, ik heb een dochter van ruom 1,5). Ik heb zelf een gratis stoel gescoord via Reshopper :). Geverfd en is weer goed als nieuw.

5 jaar geleden
Ik heb een stokke, duur idd dat klopt maar ik vindt het zeker het geld waard. New born set ook zeker een aanrader, zoveel plezier van gehad.
Ik zou een triptrap iedereen aanraden, mij zoontje van bijna 6 zit er nog steeds op