4 Reacties

2 jaar geleden

Het is jou kind samen met die van je vriend. Jullie ouders hebben hier niks over te zeggen. Als je uit elkaar gaat hangt het puur af wat jij en je "ex"vriend onderling regelen, of wat de rechter bepaald. ( Die kijkt naar de situatie, veilige omgeving, geld etc )

2 jaar geleden

Denk dat dat nog wel wat zal worden ze is zo beïnvloedbaar op haar zoon dat hij het voor haar wel eens zou willen winnen. Ergens maak ik me er geen zorgen over aangezien hier alles op mijn naam staat ik alles alleen betaal en dat ik veel bij mijn dochter kan zijn tegen over hem dan die dan terug bij zijn moeder gaat wonen en meer dan 40 uur werkt en bijna niet thuis is dus lijkt het me niet moeilijk welke keuze er dan zal vallen maar ga er niet van uit rechters kunnen heel raar uit de hoek komen. En je weet nooit hoe hun er over denken maar vind het best een rot situatie omdat het mij ook zo ziek maakt

2 jaar geleden

Wat een heftige situatie en wat raar van je schoonmoeder om ziets te zeggen. Heel veel sterkte

2 jaar geleden

Heel veel sterkte, ik denk ook niet dat schoonmoeder wat te bepalen heeft, maar vader blijft denk ik wel recht houden op z’n kind. Hoe de verdeling zal zijn hangt idd van jou en hem af of als jullie er niet uitkomen, via een rechter.