Dag mama’s
Ik zit al een tijdje met deze vraag heel het internet afgespeurd enzo maar ik vind niets. Ik en mijn vriend zitten soms echt niet op 1 lijn we gingen eigenlijk uit elkaar maar hij smeekte om hem nog een kans te geven want hij kan niet zonder mij. Nu denk ik wat was dat allemaal voor schone praat niets is er veranderd maar nu komt het. Zijn moeder eist mijn dochter enorm op in begin al van ja en ik ga elke dag oppassen en helaas spijt van want ze was elke dag in ons leven ze zorgt vaak tussen de ruzies van mij en mijn vriend. Nu net weer een conflict over het pas cadeautje van mijn dochter dat ze die liever met haar verjaardag geeft. Nu bleek ook dat ze zei dat ze voelt dat ze niet meer welkom is terwijl wij dat nooit gezegd hebben en ook niet uitstralen. Volgens mij denkt ze dit te zien of zo maar nu zei ze van ja ik ga ook mijn dingen eisen inclusief de kleine.
Dit schoot mij zo het verkeerde keelgat in en ik vraag me nu echt af kan ze mijn dochter zomaar afnemen en opeisen ? Ik denk dat ik nog altijd meer te zeggen heb dan wie dan ook.
Heb het internet al af gezocht en zie wel dat ik de bezoekjes niet kan weigeren maar ik denk dat ik wel mag zeggen wanneer en wanneer niet want lijkt me niet de bedoeling dat ze hier zo elke dag kan komen om te zeggen van ja dan kan ik de kleine zien. Laat staan opeisen voor voogdij. Iemand die me hier bij kan helpen en ook mochten ik en de papa uit elkaar gaan of hij en zij mijn dochter kunnen afnemen of niet.
Alvast bedankt