18 Reacties

3 jaar geleden

Bij action kindertande borstel met licht en geluid....doet hier wonderen....😀

3 jaar geleden

Goedemorgen, ooh ja dat gaat hier ook op en af, met filmpje er om... Wij gaan gewoon door, hopelijk uiteindelijk komt het goed 🙏

3 jaar geleden

Hier ook vaak een strijd, soms werkt het als hij zelf ook een tandenborstel in zn hand heeft en meepoetst of hij poets ermee in mijn mond haha. Tis elke keer weer wat nieuws proberen....

3 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Bij action kindertande borstel met licht en geluid....doet hier wonderen... ...
Is dat een elektrische?

3 jaar geleden

Reactie op Kayleighelyse

Is dat een elektrische?
Nee gewoon een tandenborsteltje zit een rood lampje in en een melodietje....verder moet je zelf poetsen

3 jaar geleden

Herkenning zeker. Alle tips overal al gelezen. Ik poets nu af en toe een dag electrische en dat gaat dan 1 of 2 dagen oke. Daarna weer hell. Maak me ook zorgen maar denk dat er geen oplossing is

3 jaar geleden

Zo 1 alleen bij action zijn ze van Bert en Ernie🤣

3 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Zo 1 alleen bij action zijn ze van Bert en Ernie🤣
Dank je wel!!!

3 jaar geleden

Reactie op FemkeXx-24

Herkenning zeker. Alle tips overal al gelezen. Ik poets nu af en toe een da ...
Vervelend hè :(

3 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Bij action kindertande borstel met licht en geluid....doet hier wonderen... ...
Hoe oud zijn je kids?

3 jaar geleden

Reactie op Pattie69

Hoe oud zijn je kids?
16 jaar 1,5 jaar en 13 weken...

3 jaar geleden

Hier ook drama. Wij zijn enorm van de autonomie maar tandenpoetsen is houdgreep en (voor hem letterlijk haha) doorbijten. Hoorde dat het een grote kans is dat het even een fase is waar ze door heen gaan.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 1,5 jaar. Ik doe wat kindertandpasta op zijn tandenborstel en geef hem zelf de tandenborstel en laat hem even doen. Dan poets ik mn eigen tanden ook en ziet hij wat ik doe. Daarna poets ik zelf zijn tanden na. In het begin veel drama en wilde hij uren zijn tanden poetsen. Maar nu accepteert hij dat het genoeg is wanneer ik het zeg. Wij gebruiken een gewone kindertandenborstel van de aldi.

3 jaar geleden

Hier ook drama. Houdgreep en die borstel in d’r mond stouwen terwijl ze hard aan t huilen en wegdraaien is, voelt niet goed dus doe ik ook niet. Ik laat haar dan maar zelf erop kauwen en vertrouw erop dat er dan iig iets op d’r tanden komt. Volgende dag probeer ik t weer opnieuw. We hebben ook alles al geprobeerd, vingerborstel, elektrische etc.. helaas blijft t drama met af en toe een paar dagen dat t wel lukt

3 jaar geleden

Was hier precies hetzelfde. Mijn dochtertje wilde er niks van weten dus deed ik het maar met mijn vinger, dat liet ze nog enigszins toe en heb me door een verpleegkundige laten vertellen iets is beter dan niets. Toen zag ik deze en dacht laat ik het eens uitproberen, werkt super! Ze doet het zelf en wil nu zelfs graag haar tanden poetsen.

3 jaar geleden

Reactie op fvz95

Was hier precies hetzelfde. Mijn dochtertje wilde er niks van weten dus dee ...
Waar heb je deze gehaald?

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. De intentie is er echt wel en het zit in het avond ritueel maar de keren dat het echt goed gaat zijn niet vaak.

3 jaar geleden

Wij hebben vanavond zijn tanden voor de spiegel gepoetst. Dit ging echt veeeel beter. Misschien werkt dit voor jullie ook 🙂