9 Reacties

4 jaar geleden

Ik kende parel van Epstein niet, maar als ik Google zou ik idd eerder dat zeggen dan een tand. Zeker door die gekke plek. Alles kan idd ;)

4 jaar geleden

Pareltje heeft te maken met sluiting verhemelte, dus lijkt mij niet.. Gewoon een kleine ontsteking misschien?

4 jaar geleden

Het kan zo zijn dat tandje doorkomt. Mijn zoon had precies zelfde eerst een klein plekje en nu hele tandvlees opgezwollen. Ik ben met hem naar de dokter geweest en het zijn inderdaad tandjes zei die. Maar als je twijfelt kun je altijd dokter bellen. Mijn zoon had ook een klein plekje en nu ziet t zo uit:

4 jaar geleden

Iemand een idee wat dit is?

4 jaar geleden

Reactie op weronika

Het kan zo zijn dat tandje doorkomt. Mijn zoon had precies zelfde eerst een ...
Dus bij jou zoontje was het eerst ook een puntje op de zijkant van het tandvlees?

4 jaar geleden

Reactie op MommyOfAidan

Dus bij jou zoontje was het eerst ook een puntje op de zijkant van het tand ...
Jaa en binnen een week was t groter geworden en mijn zoontje kreeg ook last van. Hij stopt ook alles in zijn mondje. En nu heb hij meerdere plekjes in zijn mondje maar alleen aan de zijkanten. Ik smeer zijn tandvlees met dentinox gel het werkt verkoelend.

4 jaar geleden

Talgbultje?

2 jaar geleden

Hier nog zoiets vreemds. Ben in afwachting van een reactie van de huisarts op de foto.

2 jaar geleden

De huisarts had het over een tandlijst. Deze is vanzelf weer weggegaan. Hoop dat het bij jullie kleine ook vanzelf is weggegaan.