209 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een tweeling van 10 maanden. De een heeft er net 2 onder door en de ander heeft onder boven en de hoektanden al. Ze komen sowieso, alles op zijn tijd :)

3 jaar geleden

Zoontje ook bijna 10 maanden en nog niks 😅 maar begint te komen onder voor denk ik en heb vannacht echt een zware nacht gehad met hem denk dattie er last van heeft 😩

3 jaar geleden

7 in totaal 3 onder en 4 boven. En nu heeft ze last van haar kiezen😰. Maar ze zeggen hoe later hoe beter.... Dus ik zou me er niet druk om maken😉

3 jaar geleden

10 maanden, 8 tanden en 1 kies

3 jaar geleden

Hier 2 onder en 1 boven.. bijna 10 maanden

3 jaar geleden

2 onder en 2 boven. 9 maanden

3 jaar geleden

Net 10 maanden: 4 boven , 2 onder en boven komen nu ook beide hoektanden door

3 jaar geleden

Hier met bijna 10 maanden ook nog niks hoor. Komt vanzelf

3 jaar geleden

11 maand en nu eindelijk 2 tanden boven! Onder komt er ook 1 door

3 jaar geleden

Bij 8 maanden: 2 tandjes onder. Nu 10 maand, nog steeds, maar.. er zit heel wat aan te komen!

3 jaar geleden

9 maanden en 8 tandjes. Maar hij kan bijv nog niet zelfsrandig zitten. Hij volgt blijkbaar een andere route van ontwikkeling. Helemaal prima, en komt helemaal goed! Hij bijt ook erg hard af en toe😅

3 jaar geleden

Reactie op Daphine

Hier met bijna 10 maanden ook nog niks hoor. Komt vanzelf
Hier 10 maanden en ook nog geen tandje te zien ☺️

3 jaar geleden

Ik dacht ook eerst dat ze nooit tandjes zou krijgen, maar toen er in een keer 3 tegelijk door kwamen was ik weer gerustgesteld. Of eigenlijk riep ik keihard m'n man z'n naam uit enthousiasme! :')

3 jaar geleden

9,5 maand ook geen tandjes. Niet eens witte puntjes .. iedere x als ze koorts heeft (helaas best vaak) denk ik aaaaah, daar komen ze. Maar nope niets hahaj

3 jaar geleden

10 maanden en 5 tandjes. Zitten onder nu weer 2 bultjes dus er zullen binnenkort wel weer een paar bijkomen

3 jaar geleden

Hier gisteren 10 mnd en er beginnen nu 2 ondertandjes te komen...

3 jaar geleden

Dochter is 10 maanden, heeft er 2 onder en rechts boven begint nu door te komen!

3 jaar geleden

Zeven tanden, waarvan er 4 echt door zijn en drie echt door willen komen met koorts enz erbij. De eerste tandjes waren de twee onderste ( daar heeft hij ook geen last van gehad ). En boven zijn er een voortand en een hoektand door en de andere voortand en hoektand komen er ook bijna doorheen. En er zit een kies aan te komen. Hij is 9,5 maand.

3 jaar geleden

Reactie op dalita

Zoontje ook bijna 10 maanden en nog niks 😅 maar begint te komen onder voor ...
Idem hier!!!!

3 jaar geleden

9 maanden. 2 tanden onder en links boven begint nu door te komen 🙂