28 Reacties

4 jaar geleden

Ik probeer vooral veel foto's te maken 😁🥰🤩 Ben vast niet de enige met heeeel veel snapshots van zowel zwangere buik als van ons zoontje...

4 jaar geleden

Gaaf!! Ik heb er ook een 😍😍 Ben nu aan het uitzoeken of ik het voor elkaar kan krijgen het afgevallen navelstompje in epoxy te gieten en zo te bewaren.. zal vast niet iedereen kunnen waarderen, maar ik zal het niet in de woonkamer leggen, beloofd 😜

4 jaar geleden

Ik heb idd mijn telefoon ook al moeten legen, omdat er zoveel foto’s op stonden 🙈🤣 Ben ook maar alvast begonnen aan een digitaal fotoboek.

4 jaar geleden

Ik heb een leuke doos gekocht en doe er alles in van het eerste😊 eerste pakje, eerste echte fotos, navelklem, eerste luier (ongebruikt hoor haha) eerste pleister (hielprik). Eerste potje(uitgewassen) fruithapje... Enz dit heb ik zo ook voor mijn zoon gedaan toentertijd (15 jaar geleden) kei leuk.

4 jaar geleden

Reactie op StellaSophia

Gaaf!! Ik heb er ook een 😍😍 Ben nu aan het uitzoeken of ik het voor elkaa ...
Wij hebben hem ook hoor🙈 was ook opzoek naar iets om hem te bewaren.. dacht aan iets van een reageerbuis met een kurkendop, maar ben benieuwd naar jou epoxy!

4 jaar geleden

Idd heel veel foto’s, heb 2 foto boeken in de 1e zit de zwangerschapstest en t navelstompje. En ik heb een gipsbuik. En een doos waar spulletjes inzitten zoals 1e pakje, 1e speen, 1e mutsje, kaartjes, slinger wat door klasgenootjes van haar broer gemaakt zijn etc. 😬

4 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ik heb een leuke doos gekocht en doe er alles in van het eerste😊 eerste pa ...
Staat hier ook ja.. super gaaf. Hopelijk is onze man er over 18 jaar ook blij mee 🤣🤣

4 jaar geleden

Tof! Ik houd zelf ook heel erg van tastbare herinneringen. Los van alle ‘standaard’ dingen die je kunt bewaren heb ik ook een hele mooie afdruk laten maken van mn placenta (door @demoederkoek, de laatste foto op haar instagram is de mijne). Wellicht ook niet voor iedereen weggelegd, maar ik ben echt achteraf veel blijer mee dan ik dacht! 😌

4 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Wij hebben hem ook hoor🙈 was ook opzoek naar iets om hem te bewaren.. dach ...
Ohhh dat is ook nog een idee! Ik had geen voorbeelden kunnen vinden van de navelstreng in epoxy maar als je zoekt via Google op bijvoorbeeld ‘bloem in epoxy’ heb je wel een beetje een idee hoe dat zou kunnen worden - hopelijk. Ook wel een beetje spannend want als dat spul per ongeluk dof wordt dan zie je ‘m niet meer.. 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MichNP

Tof! Ik houd zelf ook heel erg van tastbare herinneringen. Los van alle ‘st ...
Mooi! Wat bijzonder ook.. op de verjaardag van zijn Opa 🥰 Wij waren uitgerekend op de verjaardag van zijn Opa!

4 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Mooi! Wat bijzonder ook.. op de verjaardag van zijn Opa 🥰 Wij waren uitger ...
Ahh leuk! Ik was een dag eerder uitgerekend, dat was de verjaardag van mijn oma. Maar hij vond kennelijk de verjaardag van zijn eigen opa leuker 😁

4 jaar geleden

Reactie op StellaSophia

Ohhh dat is ook nog een idee! Ik had geen voorbeelden kunnen vinden van de ...
Ziet er wel gaaf uit met die bloemen! 😍

4 jaar geleden

Ik heb een doos (betekend en beplakt door haar grote neef) met daarin brieven. Ze is geboren op 6 juni en elke 6e van de maand schrijf ik een brief. De grote momenten onthoud je toch wel, in de brieven staan de echte details, de kleine, dagelijkse dingen. Nu heeft mijn moeder ook een briefje geschreven en deze maand gaat haar papa ook wat opschrijven. Haar ziekenhuismutsje zit er ook in, haar eerste speentje en een afdruk van haar handje en voetje toen ze net een maand oud was. Mijn plan is om de brieven te blijven schrijven (al dan misschien iets minder frequent) en de doos aan haar te geven als ze volwassen is. Ben er nog niet over uit of ik dat wil doen voor een verjaardag of gewoon wanneer ik denk dat we er allebei klaar voor zijn... En ik heb ook zo’n mooi beeldje! Die staat op mijn eigen kamer, ben er zo trots op!

4 jaar geleden

haar 1e rompertje en mutsje, de krant van haar geboortedag, echos en fotos en het invul boek eersje jaren van Elsa Beskows en haar kraamtraktaties (bloemen met suikerboontjes en geboortekaartje)

4 jaar geleden

Reactie op JulitaBonita

Ik probeer vooral veel foto's te maken 😁🥰🤩 Ben vast niet de enige met he ...
Ik heb al extra telefoon opslag geheugen bij gekocht! 😂

4 jaar geleden

haar 1e rompertje en mutsje, de krant van haar geboortedag, echos en fotos ...
Hier precies hetzelfde bewaard haha

4 jaar geleden

Reactie op Melaniea

Hier precies hetzelfde bewaard haha
welke dag geboren ? Die krant is wel heel heftig

4 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Staat hier ook ja.. super gaaf. Hopelijk is onze man er over 18 jaar ook bl ...
Nice! Waar heb je deze laten maken?

4 jaar geleden

Ik heb een herinneringskistje bij By Bineke (www.bybineke.nl) laten maken, in de vorm van haar geboortekaartje. Hier ga ik alle eerste spulletjes (geboortepakje, schoentjes, speentje, ziekenhuismutsje, eigen mutsje met naam, navelstreng, haartjes, geboortekaartjes etc) in doen.

4 jaar geleden

Wij laten alle opa’s en oma’s voor de eerste verjaardag een brief schrijven voor als ze achttien zijn. Die bewaren we (zonder zelf te lezen, wat een zelfbeheersing he?!) samen met geboortepakje en andere herinneringen in een koffertje 🥰 en die mogen ze dan meenemen als ze uit huis gaan.