28 Reacties

4 jaar geleden

Zijn bandje uit het ziekenhuis die hij om kreeg na de geboorte en zij. Geboortepakje. Ik bewaar het in een box

4 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Zijn bandje uit het ziekenhuis die hij om kreeg na de geboorte en zij. Gebo ...
Ons meisje kreeg geen bandje in het zkh 😕, dat had ik ook heel leuk gevonden om te bewaren! Overigens heb ik ook een zwangerschapsbeeldje, maar die staat op het tv meubel in de woonkamer. Super blij mee, zo tastbaar hoe mijn buik was!

4 jaar geleden

Heb het zelf nog niet gedaan, maar overweeg het wel. Een dekentje laten maken naar het ontwerp van je geboortekaartje of een ander ontwerpje. Dit kan je bij www.lovesomedesigns.be ... ik vind dit zo origineel!

4 jaar geleden

Nice! Waar heb je deze laten maken?
partydeco.nl, ze hebben ook nog andere varianten. Wij hebben alles in safari thema dus vond deze er mooi bij passen 😊

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben ook zo’n houten memorybox (van partydeco.nl) gekregen van mijn collega’s. Daar gaan haar eerste pakje, boekje en foto album van het eerste jaar, mijn zwangerschapsdagboek, eerste knuffeltje, geboortekaartje, kaart van opa en oma, etc in. En we hebben een newborn fotoshoot gehad en daarvan een mooi album laten maken. Een vriendin van mij heeft een mooi schilderijtje gemaakt met haar naam en geboortedatum, en van andere vrienden hebben we een toren van bekertjes met daarop haar naam, geboortedatum, tijdstip, gewicht, lengte etc. gedrukt gekregen. Allemaal leuk om te bewaren! Ik las hier iets over brieven, dat is ook wel heel erg leuk. Ga ik ook nog doen! ☺️ Zo’n beeldje vind ik ook heel mooi! Helaas niet gedaan..

4 jaar geleden

Reactie op StellaSophia

Gaaf!! Ik heb er ook een 😍😍 Ben nu aan het uitzoeken of ik het voor elkaa ...
Ik ben heel benieuwd wat je hiermee bedoeld. Ik hem m ook bewaard🤩

4 jaar geleden

Reactie op Anam

Ik ben heel benieuwd wat je hiermee bedoeld. Ik hem m ook bewaard🤩
Als je googled op ‘bloem in epoxy’ zie je wat het is 😄 ik heb het nog niet gedaan hoor dus kan je nog niet vertellen of het een succes is 🙈

één jaar geleden

Reactie op StellaSophia

Gaaf!! Ik heb er ook een 😍😍 Ben nu aan het uitzoeken of ik het voor elkaa ...
Kan het kwaad in epoxy en heeft u het zelf gedaan? Vind het niet raar wil het zelf ook namelijk!