18 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben deze voor ons geboortekaartje van onze zoon

6 jaar geleden

Dit staat er bij ons op...

6 jaar geleden

Wij hebben de tekst iets aangepast na eigen smaak en style. Maar de basis was: Na een lange reis waarbij Alle snelheidrecords zijn gebroken Is onze mooie zoon veilig Op zijn bestemming gekomen. Je kan deze uiteraard ook met dochter doen.

6 jaar geleden

We hebben deze voor zowel dochter of zoon.

6 jaar geleden

Ik heb dit voor op het geboortekaartje :) Voetjes die schopten, Voetjes die later lopen gaan, Voetjes die de grote wereld instappen, Voetjes die stevig in het leven zullen staan.

6 jaar geleden

Wij hebben deze korte tekst in ons kaartje

6 jaar geleden

Wij hebben op ons kaartje: Eerst was je een droom Toen voelden we je leven Nu omarmen we jou en elkaar Voor het leven Kort en simpel, maar precies zoals het is 💙

6 jaar geleden

Reactie op Babyjuni01062020

Wij hebben op ons kaartje: Eerst was je een droom Toen voelden we je leven ...
Jaa daar hebben wij bij de oudste een variant op gebruikt! Toen 5 IUI pogingen gehad. Eerst was je een droom Toen voelden we je leven Nu ben je onze kleine jongen Uit liefde aan elkaar gegeven

6 jaar geleden

Nu hebben we het versje: Een knuffeltje hier en een kusje daar

6 jaar geleden

Dit is onze tekst

6 jaar geleden

Wij hebben: Big adventures start small. Kort maar krachtig😍

6 jaar geleden

Wij hebben al een zoon en krijgen nog een zoon. Als tekst hebben we Wat een geluk, Ik ben zo blij, Zelf nog zo'n uk, En toch je grote broer, Welkom lief broertje van mij. Onze oudste is 1,5 dus nog een kleine uk 🤣

6 jaar geleden

Welkom kleine vent, het is geweldig dat je er bent!

6 jaar geleden

😊

6 jaar geleden

Wij hebben: You will rock!

6 jaar geleden

Je hebt twee kleine handjes, geef ons er allebei één, Dan leiden we je rond totdat je zegt "ik kan het wel alleen". 💖

6 jaar geleden

Wij hebben, Als liefde leven word krijgt geluk een naam♡

6 jaar geleden

Reactie op J97

Wij hebben, Als liefde leven word krijgt geluk een naam♡
Mooi!💖 Maar 'word' is in deze zin wel 'wordt', dus met 'dt'.