14 Reacties
5 jaar geleden
O wat een fijne tip!! Dankjewel! Ik loop al een enige tijd met mijn dochter in de kinder kliniek. Zij is dan wel al 6jaar nu. Maar zij heeft ook echt een extreme vorm van eczeem. Een fijne tip om uit te gaan proberen 馃槂
5 jaar geleden
Reactie op Ave91
Hoi Amber,
Ben je ok茅 als ik priv茅 met je in contact kom? Heb wel wat vra ...
Hoi!
Ja hoor! Zou alleen niet weten of dat via deze app gaat
5 jaar geleden
Reactie op Ave91
Is het een idee dat ik mijn mailadres hier in zet, en via de mail nummers u ...
Je kunt mij ook via mijn gebruiksnaam vinden op Instagram is dezelfde. Mocht je dat hebben?
5 jaar geleden
Moest t nog bestellen. Dat is het enige hier wat werkt samen met bepanthen eczeem creme. Net weer besteld dus. Doe jij dan Conserverend of zelfconserverend?
Het lost t niet op, maar het verlicht idd ENORM馃榿
Hier een kindje van 8.5 maanden, met eczeem vanaf 4maanden. It drives me crazy sometimes馃槓 jullie ook?
5 jaar geleden
Vandaag net bij de huisarts geweest en ook hormoon zalf las advies.
Heel erg bedankt voor je tip, ik ga het proberen! 馃槝
5 jaar geleden
Reactie op Ilya30
Moest t nog bestellen. Dat is het enige hier wat werkt samen met bepanthen ...
Ik doe dan de conserverende cr猫me lekker makkelijk 馃檲.
Ben blij als hij al geen jeuk meer heeft en als het daardoor er ook nog eens beter eruit gaat zien馃榿.
5 jaar geleden
Wat fijn dat het helpt! Ik heb laatst navraag gedaan bij de huisarts over de verhalen over hormoonzalf omdat mijn schoonmoeder zei dat het slecht was.
Hormoonzalf werd vroeger gesmeerd alsof het vaseline was, en dus liet de huid los/werd het dun. Tegenwoordig weten we: dun en intermitterend smeren.
Dan kan het natuurlijk zijn dat het niet bij elk kindje werkt, dat is bij elk medicijn zo.
5 jaar geleden
Mijn kindje heeft/had ook flink eczeem. Ik denk dat het allereerst belangrijk is om te achterhalen wat het veroorzaakt. Wij wonen in het buitenland op 1700 meter hoogte en de lucht is hier ontzettend droog. Bij ons werkt katoenzaadolie in het badje heel goed. Op erge plekjes smeer ik billenzalf voor ze gaat slapen en dan ziet het er s morgens al veel beter uit. Humidifiers in iedere kamer. Zo houden we het redelijk onder controle.
5 jaar geleden
Helpt deze creme ook goed tegen de jeuk?
Wij hadden het eerst redelijk onder controle met bepanthen maar dat helpt nu niet meer.
Merk dat het met tandjes die doorkomen echt heel erg verergerd. Hebben meer kindjes hier last van?
En nog tips wat jullie in het badje doen?
Wij doen nu 1x per week en niks erin.. vind het wel zielig want hij vind zijn badje zo fijn :-(
5 jaar geleden
Reactie op BiancaV
Helpt deze creme ook goed tegen de jeuk?
Wij hadden het eerst redelijk ond ...
Ik heb deze cr猫me gekregen van de huisarts speciaal voor in bad. Hij wordt er wel wat glibberig van, maar het werkt uitstekend.
Geeft puur voor in bad een beschermend laagje op de huid zodat ze niet uitdrogen.