14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb de flessenwarmer van Philips agent. Topding! Er zit een ontdooi stand op om de potjes moedermelk te ontdooien ( ik doe de melk in Philips potjes dus dit past perfect) en de fles is binnen 5 minuten klaar. Ik heb wel even moeten testen hoe lang hij erin moest omdat de tijden zijn gebaseerd op Philips flessen en ik heb dr Brown. En er zit een warmhoud stand op zodat de melk warm blijft als er iets tussenkomt
5 jaar geleden
Reactie op Lisanne04
Alecto BW-700 in 3min of sneller en blijft warm. Voor gekolfde melk en potj ...

Blijven de voedingsstoffen hierin bewaard?
5 jaar geleden
Reactie op KiM_Mii
Difrax flessenwarmer! Binnen 3 min is de fles klaar. Element wordt niet war ...
Ah kijk dat moet je hebben niet warmer dan 50graden ja, zei de lactatiekundige! En denk je dat hier ook iets bredere flesjes in kunnen? Ik heb medela
5 jaar geleden
Reactie op Anne & kleine Daan
Ik heb de flessenwarmer van Philips agent. Topding! Er zit een ontdooi stan ...
Blijven hierin voedingsstoffen bewaard? Niet te heet/te snel? En zou Medela erin passen denk je?
5 jaar geleden
Reactie op Babyopkomst2020
Blijven hierin voedingsstoffen bewaard? Niet te heet/te snel? En zou Medela ...
In het boekje stond dat het geschikt is voor borstvoeding. Mijn brede hals dr Brown flessen passen erin dus dan verwacht ik dat de medela flesjes er makkelijk in passen
5 jaar geleden
In het boekje stond dat het geschikt is voor borstvoeding. Mijn brede hals ...
5 jaar geleden
Ah thanks! Is het deze die je hebt: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent- ...
Ja die
5 jaar geleden
Ja die
Ik zet meestal een wekkertje met 4 minuten en dan is de melk uit de koelkast warm. Melk uit de diepvries ontdooi ik in de ontdooi stand. Is binnen 2 uur ontdooid in koud water.
5 jaar geleden
Blijven de voedingsstoffen hierin bewaard?
Ja dat kan: de website van alecto zegt: Kan deze flessenwarmer ook nog ontdooien?
Jazeker! Bewaar je gekolfde melk in de vriezer? Of vries je porties warm eten voor je kleintje in? De ontdooifunctie van deze flessenwarmer brengt je bevroren voeding snel op kamer- of koelkasttemperatuur. Om nog even te bewaren totdat het etenstijd is, of direct te verwarmen.
Wat zijn de voordelen van deze flessenwarmer?
Bij het opwarmen of ontdooien van voeding, wil je zoveel mogelijk vitaminen en voedingsstoffen behouden. Daar kun je bij deze flessenwarmer op vertrouwen, doordat de voeding nooit te lang of op te hoge temperatuur wordt verwarmd.