26 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik deze voor de bereiding. Heel makkelijk. (Helaas nu opeens stukje duurder in de aanschaf dan voorheen 😔 en moet er nog meer hebben)

5 jaar geleden
Reactie op Babyopkomst2020
Ik gebruik deze voor de bereiding. Heel makkelijk. (Helaas nu opeens stukje ...

5 jaar geleden
https://www.wehkamp.nl/infantino-feeding-squeeze-station-616295/?MaatCode=0000&gclid=Cj0KCQiA9P__BRC0ARIsAEZ6irixvhsQvyNlGdktWuUemxEnytIr5VAYkxfBQwyKbZer0BMckBbAUyEaAq1FEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
deze gebruiken wij🤗 kom je ook met de grotere porties beter mee weg namelijk. Alles in de blender grof of fijn en dan hierin. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik ze nu kan hergebruiken, heb iig nog bij ome ali wat extra besteld😋
5 jaar geleden
En de schroeflepels erbij zodat je dus onderweg altijd je kleintje zonder gedoe kunt voeren met vers voedsel! Vriezen, warmen, kan allemaal
5 jaar geleden
Ik maak vers voor 2 dagen eten en doe dit dan in 4 bokaaltjes in de ijskast, enkel bepaalde dingen zoals avocado en banaan, peer,... maak ik vers
5 jaar geleden
Ik gebruik ijsblokjesvormen van de AH. Die zijn met deksel en maar €1.49. De bevroren groentehapjes haal je er supermakkelijk, geportioneerd en snel uit!! Hier de link https://www.ah.nl/producten/product/wi413905/ah-ijsblokjesvorm-met-deksel
5 jaar geleden
Reactie op Babyopkomst2020
Hey, dan zou je echt eens moeten kijken of deze vergelijkbaar zijn 😁 ik vind ze superhandig! https://www.ah.nl/producten/product/wi413905/ah-ijsblokjesvorm-met-deksel
5 jaar geleden
Reactie op SvM
Ik gebruik ijsblokjesvormen van de AH. Die zijn met deksel en maar €1.49. D ...
Bedankt, is het er ook makkelijk uit te halen? Dat vond ik voordeel van de mijne
5 jaar geleden
Reactie op SvM
Ja heel makkelijk. Je drukt op de onderkant en het blokje komt er zo uit 😄 ...
Oh nou ga ik zeker eens proberen. Scheelt nogal geld he!!! 😅
VRIEND
5 jaar geleden
Ik zet elke avond een klein pannetje kokend water op het vuur en doe daar dan van alles wat we voor onszelf koken een stukje in; rijst, groente, ei, basilicum, echt alles.
Zelfs dingen die je normaal nooit zou koken zoals gehakt of kip of dus kruiden. Dat een goed kwartier koken en prakken met een goeie scheut olijfolie. Als toetje een hapje volle yoghurt.
Omdat ik het een fijn idee vind (en het kan betalen 🤨) koop ik vrijwel alles biologisch.
Fruit maak ik gewoon ter plekke. En een stukje komkommer of soepstengeltje met pindakaas of rijstwafeltje tussendoor.
Als we ergens anders eten neem ik gewoon een boterhammetje mee of wat soepstengel en als er iets geschikts op mijn bord beland dan geef ik haar wat daarvan mee.
Veel plezier met samen eten! Ik vind dat echt het leukste dat er is een kleintje allerlei smaken en structuren voor het eerst zien ontdekken 🥰
5 jaar geleden
Reactie op mamavan3meiden
Ik zet elke avond een klein pannetje kokend water op het vuur en doe daar d ...
Ook goeie tip iedere avond een pannetje!! Thanks 🤗 . Zeker als hij straks vanalles gaat eten (nu nog enkel fruit/groenten los).
Zou dan bij ons wel in de vriezer moeten, want 18:00 ligt hij uiterlijk in bed al! Maar goeie manier om wat meer vooruit te koken dan iedere week ofzo.
5 jaar geleden
Ik heb de Philips avent stomer en mixer ineen! Het is een investering maar ik ben er zo blij mee! Het is zo simpel, snel en supervers gemaakt. Ik gebruik vaak pompoen, zoete aardappel, broccoli, wortel. En het is echt lekker ook, haha. Mixen kan de structuur die je wil voor je baby. Ik maak vaak voor een aantal dagen en vries dat gewoon in in voeding bewaarbakjes van bijv prenatal of hema
5 jaar geleden
Ik gebruik ook een ijsblokjesvorm van siliconen en een soort bloemvorm met 90 ml porties van Beaba. Groenten in de grotere porties en ijsblokjes voor rijst/pasta/aardappel. Als het bevroren is, haal ik ze eruit en doe ze in diepvrieszakjes. Zo heb je niet heel veel ijsblokjesvormen nodig. En de zakjes nemen minder ruimte in. Per dag kun je combinaties maken voor verschillende maaltijden. :)
5 jaar geleden
Reactie op Mama345
Ik had de ijsblokjesvorm met deksel van de blokker, maar daar krijg ik de b ...
Heb hier serieus echt een maand mee gestruggled. Wat ten eerste al helpt is de vorm omdraaien, heet water er op gieten en even wachten. Maar vorige week kwam ik erachter dat als je gewoon even wacht, vorm omdraait, beide handen een uiteinde vasthoud en dan tegen elkaars richting indraait zegmaar, ze er zo uitvallen😆