6 Reacties

één jaar geleden

Vooral veel liefde en aandacht na de operatie, daar hebben ze het meest aan Mijn zoontje had de eerste dag echt geen behoefte aan nieuw speelgoed o.i.d. alleen zijn knuffel en mama waren goed genoeg ☺️😊 Van te voren goed voorbereiden is heel belangrijk, uitleggen wat er gebeurd en vertellen dat hij na de.operatie pijn kan hebben. (Zoals ze bij ons in het ziekenhuis zeiden; je kind gaat er gezond in, maar komt er ziek uit). Misschien het cadeautje pas de volgende dag geven als hij weer wat meer behoefte heeft aan spelen?!

één jaar geleden

Wat ik vaak doe is bijvoorbeeld autotjes of poppetjes of een zachte knuffel. Ff iets maar dan niet te prijzig enz.

één jaar geleden

Wij hebben dezelfde operatie een halfjaar geleden gehad met ons zoontje van toen 2.5 jaar. Onze zoon heeft een week pijn gehad, daarna was hij weer de oude. Ik heb een week op zijn kamer met hem geslapen. Als hij wakker werd was zijn keel droog, had hij veel pijn en was het paniek. Dan moest hij drinken, en dan vond ik het fijn als ik gelijk bij hem was. Ook om de zetpillen in te brengen trouwens, handig als ik er al was. Qua cadeaus ligt het eraan waar je zoontje van houdt. Onze zoon vond de dokterstas die hij cadeau kreeg heel leuk toen, omdat hij zo ook dokter kon zijn. En de trekker uiteraard, we hadden een grote gekocht. Hij kijkt er trouwens bijzonder goed op terug. Hij heeft de maanden na de operatie nog regelmatig gevraagd of hij weer naar het ziekenhuis mocht om te spelen. Ze hadden daar een speelkamer, daar mocht hij voor en na de operatie spelen.

één jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Wij hebben dezelfde operatie een halfjaar geleden gehad met ons zoontje van ...
Thanks voor de tips! Vanaf wanneer kon hij dan weer iets niet-vloeibaars eten? En leven ze dan echt een paar dagen alleen op vla en Ijsjes?

één jaar geleden

Reactie op FML

Thanks voor de tips! Vanaf wanneer kon hij dan weer iets niet-vloeibaars et ...
Onze zoon werd op maandagochtend geopereerd. Maar hij had zaterdag en zondagochtend buikgriep. Zondagmiddag ging het weer beter en hield hij weer wat binnen. Hij at dezelfde dag na de operatie alweer een broodje zonder korstjes. Waarschijnlijk omdat hij gewoon zoveel honger had. 🤷🏼‍♀️ Ijsjes lust hij niet. Hij at de eerste dagen veel cake, knijpzakjes, en brood zonder korstjes. En drinken met ijsklontjes. Maar na twee dagen ook warm eten, maar dan op lauwe temperatuur. Dat wilde hij wel.

één jaar geleden

Die otter is heel leuk en toepasselijk van fisher price geloof ik buikje gaat op en neer en mooie liedjes en white noise en lampje etc