6 Reacties

één jaar geleden

Kinderen van die leeftijd beginnen inderdaad een heel rijke fantasie te krijgen. Mijn zoontje heeft het ook voortdurend over monsters. Hij heeft een korte periode gehad dat hij opnieuw huilde als ik de kamer uitging en bang was. Ik ben enkele nachten even bij hem gebleven om in slaap te komen.

één jaar geleden

Ik zag iets heel geks voorbij komen maar schijnt wel te helpen. En dat is een plantenspray oid neerzetten en zeggen dat hij deze kan gebruiken tegen het monster/dino etc

één jaar geleden

Reactie op Pptje

Ik zag iets heel geks voorbij komen maar schijnt wel te helpen. En dat is ...
Ja daar heb ik ook weleens over gehoord ja

één jaar geleden

Wat ik me ineens heriner. Mijn zoontje was ook bang maar dan voor zn eigen schaduw. Toen heb ik gezegd dat hij hallo moet zeggen. En dat heeft geholpen Zo maak je van het enge het eigenlijk niet eng. Zo pak ik vanalles aan bij mijn zoontje. Hahaha

één jaar geleden

Hai Ik herken het wel. Mijn zoontje vraagt of de deur open mag blijven. Soms zet hij het zelf wagenwijd open. We hebben een klein nepkaarsje als lichtje. Dat wilt hij graag. Een nachtlamp is te licht voor hem om te slapen. Verder wilt hij niks in bed. Het liefst zo weinig geluid en ook geen muziek. Ik vermoed dat hij mij dan kan horen door het huis. Heel soms gebeurd het dat hij niet wilt slapen of bij mij wilt slapen.. Ik heb geen tip voor jou. Mij helpt het om samen in mijn bed te slapen. De volgende dag slaapt hij weer gewoon in zijn eigen bed.🤷

één jaar geleden

Heb je al gevraagd waar je zoontje het ziet? Misschien is het heel goed te verklaren wat hij ziet zoals bv de schaduw van zichzelf of iets anders in z'n kamer. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij stiekem de extra aandacht die hij hiermee krijgt wel fijn vind. Dat is nl iets wat ik bij mijn zoontje merk, bv op dagen waarop hij mij minder heeft gezien haalt hij vaker zijn trukendoos te voorschijn..