32 Reacties

5 jaar geleden

Wij hadden voor de oudste aapie slofjes toen ze net kon staan.. zit elastiek in zodat ze niet zo makkelijk uit gaan en anti slip zooltjes! De jongste heeft ze nu de hele winter al aan (anti slip is er inmiddels af maar voor de warmte wel fijne slofjes).

5 jaar geleden

Little riots slofjes. Die zijn echt heeeeeel fijn. Die van ons komen vandaag weer binnen.

5 jaar geleden

Ik volg hier even, die van mij loopt al wel en zoek dus echt iets voor wat hij buiten aan kan en wat goed blijft zitten. Binnen loopt ie eigenlijk constant op blote voeten. 😌

5 jaar geleden

Leren slofjes van baby Dutch. Ons zoontje heeft inmiddels zijn 2e paar. Eerste maatje uitgegroeid. Zijn heerlijk flexibel, elastiek om ze makkelijk aan te krijgen en anti-slip door de leren onderkant.

5 jaar geleden

Leren slofjes. Er zijn verschillende merken die fijn zitten.

VRIEND

5 jaar geleden

Van het weekend naar Donsje in Amsterdam geweest en super leuke, leren eerste schoentjes gekocht! Op marktplaats staan er ook veel, maar wilde ze goed passen. Ook te schattige kleertjes en heb ik dus wat meer geshopt😅. https://www.donsje.com

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Van het weekend naar Donsje in Amsterdam geweest en super leuke, leren eers ...
Thuis geen schoentjes, maar vind blote voeten op het kdv niet zo fris😅.

5 jaar geleden

Wij bestellen vaak simpele schoentjes op Ali expres.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Alie! 3/4€.. idd vooral voor de warmte nu. Als hij straks echt gaat lopen kijken we wel voor echt goeie stappers 😊

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Omg ik kende dit merk niet maar wat een leuke schattige spulletjes zeg!! 😍😍

VRIEND

5 jaar geleden

Omg ik kende dit merk niet maar wat een leuke schattige spulletjes zeg!! 😍 ...
Ja I know🥰! Alle schoentjes zijn ook zacht en die kleertjes😱. Maar goed dat ze in een overgang zit van maten..

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ja I know🥰! Alle schoentjes zijn ook zacht en die kleertjes😱. Maar goed d ...
Hahaha ja anders had je nog meer gekocht! 😍🤣 Maar zijn die schoentjes wel flexibel? Ze zien er super leuk uit maar wel dik en stug zeg maar. Jij hebt ze toch? Hoe zijn ze in het echt? 🤩

VRIEND

5 jaar geleden

Hahaha ja anders had je nog meer gekocht! 😍🤣 Maar zijn die schoentjes we ...
Ja klopt, daar was ik ook benieuwd naar! Ze past eigenlijk de 0-6 maanden net nog, maar hebben de 6-12 maanden gehaald. Mijn mini is 9 maanden. Mij leken ze ook stug maar zijn heel zacht! Wel stevig genoeg om haar enkel. We hebben met een strik genomen. Ik heb ook wollen slofjes van Hvid en super fijne katoenen slofjes van AliExpress, maar merk dat die weer te los zijn en verschuiven. Ze staan natuurlijk nog niet direct recht op hun voet😅.

VRIEND

5 jaar geleden

Hahaha ja anders had je nog meer gekocht! 😍🤣 Maar zijn die schoentjes we ...
Dee hebben we: https://www.donsje.com/s1-pina-organza-truffle-nubuck-cedar-cotton.html ik wordt gebeld als de poeder roze versie binnen is😅. De lage meer open schoentjes waren nog wat te groot en dat komt van de zomer wel. Dan lopen/waggelen ze waarschijnlijk ook echt😅.

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ja klopt, daar was ik ook benieuwd naar! Ze past eigenlijk de 0-6 maanden n ...
Nee daarom! Die van ons tijgert echt zowel binnen als buiten alle ruimtes door, dus ik heb voor nu ook ‘schoentjes’. Puur om zijn voetjes/sokjes te beschermen. Ik vind die van de website die je noemde voor nu te duur omdat hij alleen nog tijgert, maar als hij gaat lopen dan bestel ik ze zéker! Ik vind ze echt geweldig! Allemaal! 🤣 Dus dat wordt keuzes maken... Bedankt voor de tip! 🤩👌🏼

VRIEND

5 jaar geleden

Nee daarom! Die van ons tijgert echt zowel binnen als buiten alle ruimtes d ...
Ja snap ik! Ze is begonnen met zich overal aan op te trekken en kregen de tip van het kdv, want sokjes zijn te glad. Ze gaan ook echt nog een tijd mee! Hier tijgert ze dus niet... kruipen op haar manier, maar alleen om bij een speeltje (of de afstandsbediening) te komen, niet echt heel het huis door. Haha erg he! Wil ze ook allemaal😅. Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar op marktplaats staan er ook aardig wat die soms helemaal nieuw zijn. Kreeg die tip van mijn nicht. Zelf heb ik ook wel dingen teveel gekocht en heeft ze die niet gedragen. Maar 62 was ze zo uit en heb niet zo gek gedaan in 68, maar daar zit ze nu al vrij lang in🤷🏻‍♀️.

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ja snap ik! Ze is begonnen met zich overal aan op te trekken en kregen de t ...
Ja zul je net zien. Van de maat waarvan je niet zoveel hebt dragen ze dan weer wat langer! 😅 Ja ons zoontje trekt zich soms ook opeens op sinds zondag. Ik wist niet wat ik zag! 😂 Ik zal het wel even in de gaten houden. 👍🏼☺️

5 jaar geleden

Ik heb slofjes van shoesme en ik ben fan! 😁 Hiervoor had ik slofjes van Little Indians maar die vond ik echt verschrikkelijk om aan te doen. Echt slecht voor die prijs..

5 jaar geleden

Donsje Amsterdam, hier altijd goed bij beide kids 🐻 🥰

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Oh hier ook een donsje fan 🥰!