63 Reacties

6 jaar geleden

Wij zijn blij met de maxi cosi zelia. Bij Van Asten is die online vaak in de aanbieding en dan incl autostoeltje. Dus 3 in 1. Echt ideaal! Mooi merkje, goed materiaal, en betaalbaar!

6 jaar geleden

Mijn voorkeur gaat uit naar de kinderwagens van Cybex.. prijzig, maar heel praktisch inklapbaar en prachtig

6 jaar geleden

Alle types van Nuna!

6 jaar geleden

Mutsy!

6 jaar geleden

Nuna! Echt hele fijne kinderwagen

6 jaar geleden

Ik heb een easywalker gehaald heel licht materiaal en geschikt voor alle terreinen.

6 jaar geleden

Bugaboo Bee is extreem licht en klein, zelfs uitgevouwen is het een compacte wagen Heb er geen ervaring mee verder, wordt wel aangeprezen als stadswagen en niet geschikt voor alle terreinen

6 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi addora besteld is ook erg compact

6 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo fox, niet de kleinste maar wel klein te maken

6 jaar geleden

Easywalker harvey 2, echt super fijn en compact

6 jaar geleden

Quinny Zapp Flex Plus, eerste 6 maanden met reiswieg, daarna super fijne buggy. Makkelijk in te klappen (in één geheel) en kan ook met Maxi Cosi. Qua prijs valt deze erg mee.

6 jaar geleden

Kijk eens naar de Jane muum, súperwagen waarin je kindje plat kan liggen in de auto. En ook nog eens goed betaalbaar. Je gebruikt de reiswieg als maxi cosi, dus alleen je onderstel achter in de auto. Www.reiswieg.nl

6 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo bee 3 gekocht. Die is ook super compact. Kan je opvouwen Inc stoeltje.

6 jaar geleden

Greentom, hij past zelfs in de kast onder de trap! En dan ook niet ingeklapt maar uitgeklapt. En hij is redelijk ‘goedkoop’ en ook nog eens gemaakt van gerecyclede petflessen ;)

6 jaar geleden

Reactie op Jse

Easywalker harvey 2, echt super fijn en compact
Daar zit ik ook naar te kijken, hoe hoog is hij in te stellen. Ik zie dat je hem kan verstellen, maar niet hoe hoog. Mijn vriend is bijna 2 meter, vandaar...

6 jaar geleden

Wij hebben deze. Voor deze prijs heb je alles in een en hij is van top kwaliteit! Heel blij mee! Stang in hoogte verstelbaar, zelfs voor je man zal deze hoog genoeg zijn. :)

6 jaar geleden

Reactie op Happyfamily

Wij hebben deze. Voor deze prijs heb je alles in een en hij is van top kwal ...
En compact. Past in de kleinste auto en in onze kast.

6 jaar geleden

Dit is mijn buggy 😊

6 jaar geleden

Wij hebben de joolz , compact onderstel. Heel wendbaar.

6 jaar geleden

Easywalker Mosey, super handig, niet te groot en ziet er leuk uit