7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb altijd bunnies , want mijn dochtertje kan absoluut niet op andere schoentjes lopen. Ze heeft hele smalle voetjes en liep al met 10 maanden. Er zijn ook jongens schoentjes van. Is per kinder(voet)echt verschillend💁 Dus je kan niet zeggen welk merk is het beste. Want sommige zwere bij van Haren schoenen maar dan heeft ze blaren. En er zijn die zwere bij andere dure merken en dan loopt ze ook haar voeten kapot. Bunnies hebben wel voetbed en lage vreef en er zijn smalle versies in. Dus niemand kan eigenlijk advies geven alleen de schoenenwinkel💁🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb bij van Haren leuke sandalen gevonden

2 jaar geleden

Ik vind alle sandalen voor jongens die ik tot nu toe gezien heb lelijk. Die van mij draagt Kipling. Dat zit hem prima.

2 jaar geleden

Wij hebben deze en zijn er erg blij mee https://www.red-rag.com/boys/sandalen/groene-sandalen-red-rag-19115/259

2 jaar geleden

Dank je wel dames voor de tips 😊

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje salt water sandalen. De oudste van 5 wil geen sandalen meer aan daar heb ik teenslippers voor van birkenstock

2 jaar geleden

Teva sandalen. Stevige school met grip, kunnen nat worden of in zand (ideaal op vakantie) en drogen snel. in de winkel gepast en bleek 2 maten kleiner nodig te hebben, 20 ipv zijn opgemeten voet maat 22. in de winkel €50 en online geshopt €30 geleverd binnen 1 dag