46 Reacties
4 jaar geleden
Mijn twins 13 weken huilen van ongeveer 1900 tot 2100. Troosten helpt enigzins, hopelijk word dit snel beter. Rest van de dag vrolijke mannen gelukkig
4 jaar geleden
Reactie op Svemke
Herkenbaar, en hoe zielig ik het ook vind, van half 6 tot half 7 ligt ze in ...
Ehm, even voor mijn beeld, je baby ligt boven in bed omdat jij moet koken, eten en opruimen, of ze nou huilt of niet? Hier snap ik echt helemaal niks van, sorry. Komt op mij over als je kind ff wegstoppen zodat jij je dingen kan doen. Al huilt ze de hele boel bij elkaar
Echt heel raar.. Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp....
4 jaar geleden
Hier meestal beetje zeurderig vanaf 18.30 tot 19.00, dan gaat hij lekker in bad, soms wat eerder dus, want in bad chillt hij lekker. Daarna flesje en slapen. 👌 Dus eigenlijk geen klagen en het is niet echt een huiluurtje te noemen eigenlijk.
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Lovelychar
Ehm, even voor mijn beeld, je baby ligt boven in bed omdat jij moet koken, ...
Zo las ik hem ook 🧐
4 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Zo las ik hem ook 🧐
Niet om te veroordelen, maar ook ik hoop dat ik dit stukje helemaal verkeerd begrijp. 🤔
4 jaar geleden
En ja helaas hebben sommige een huil uurtje of 2....dan verwerken ze de dag heb ik me laten vertellen... Troosten troosten troosten.... Maar komt allemaal goed... Het eerste half jaar is moeilijk en zwaar.... Maar wij kunnen dit💪 bij mijn andere kinders ging het met half jaar allemaal ineens anders.... Eten met pot mee, andere slaap tijden enz. Dus nog 3 maanden op tandjes bijten... En het lukt ook jou... Zeg nou zelf zijn deze 10 weken niet voorbij gevlogen😉. Komt allemaal goed en het hoord er allemaal bij🍀
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Svemke
Ik zie al meerdere verbaasde reacties en wellicht (hopelijk) begrijpen we deze verkeerd, maar waarom leg je haar boven neer als ze dit niet wil en jij beneden bent? Heb je zelf al wat geprobeerd om haar te helpen? En dan uiteindelijk ook je zelf? Ik doe het gehele huishouden met een tevreden slapend meisje in de draagzak! Een goede workout en geen getraumatiseerd kind💪🏼! Win win dus!
VRIEND
4 jaar geleden
Hier ook huilerig van een uur of zes tot negen of tien. Ze is nu 12 weken. Ik denk dat het een beetje de dag verwerken is.
De remedie: veeeeeeel knuffels.
Natuurlijk heb je af en toe je handen vrij nodig, maar als het mij lukt om (zelfs als ik een dag alleen ben) op een nacht van 3 uur slaap wat te eten op tafel te krijgen, een peuter en een kleuter te laten eten, voor lezen en naar bed te brengen en dan nóg mijn baby nooit lang laat huilen..dan moet dat iedereen toch lukken lijkt me.
Ik zie mijn huilende baby niet als last, maar als wezentje waar ik voor zorg. ❤️ Ook als ik druk ben. Ook als ik moe ben. Ook als ik geen zin heb. Ook als ik het herhalende en saaie zat ben. Dat is nou eenmaal de verantwoordelijkheid die je draagt als je een kind hebt.
VRIEND
4 jaar geleden
Oh ja PS dit is niet bedoeld richting de topic starter hoor maar even als reactie op de andere berichten over je baby een uur laten huilen.
En als antwoord op je vraag; bij mijn andere kinderen gingen de huiluurtjes ergens rond een maand of vijf/zes langzaam over.
4 jaar geleden
Reactie op Svemke
Wait what??? 😳
4 jaar geleden
Reactie op mamavan3meiden
Hier ook huilerig van een uur of zes tot negen of tien. Ze is nu 12 weken. ...
❤ absoluut !