46 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Svemke

Herkenbaar, en hoe zielig ik het ook vind, van half 6 tot half 7 ligt ze in ...
🤔🤨

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. De kleine moet de dag verwerken. Merk dat ik zelf eind van de dag moe ben. Ook der heeft de hele dag gewerkt dus ook moe. Ookal willen niet dat zij het merk dan als nog merkt ze het. En boven op alles heb je eind van de dag minder melk in je borsten🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Uiteindelijk is het ook maar een fase en gaat het van zelf weer voorbij😅😅

VRIEND

4 jaar geleden

Ook hier herkenbaar! Gen vaste tijd volgens mij.. Het is dan rondlopen of borstvoeding😅.. ik ga er wel vanuit dat dit over gaat ja! Ik ken geen oudere kindjes die dit nog doen gelukkig😅.

4 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Wait what??? 😳
Die van ons is gelukkig meteen stil als die op een van onze arm/borst ligt vind hij het prima. Dan eten we maar wat later (of vroeger) 🤷‍♀️ helaas heeft de onze geen vaste tijd en verschilt het per dag, hier leven we dan ook met elke dag een ander ritme😆🤷‍♀️

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op zscheer

Die van ons is gelukkig meteen stil als die op een van onze arm/borst ligt ...
Wij eten al weken om de beurt😅. Zo zijn wel gezellig met z’n drietjes en soms slaapt ze lekker dan hebben we de luxe dat we tegelijk eten! Warm eten is ‘overrated’ 🤣. Komen echt tijden dat ze lekker tevreden ligt te slapen of zelfs mee eet.

4 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Wij eten al weken om de beurt😅. Zo zijn wel gezellig met z’n drietjes en s ...
Haha dat hebben wij ook regelmatig: is nét het eten klaar en dan komt mevrouwtje. Dus om de beurt eten en eentje eet dan half koud. Of we eten allebei een half warm, half koud bord eten (dat we tussendoor wisselen) haha 😅

4 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Wait what??? 😳
Hmmm??🤔

4 jaar geleden

❤ absoluut !
Heel mooi verwoord!

4 jaar geleden

Reactie op Svemke

Engerd. Koken komt later wel.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. In het huil uurtje verwerken ze de dag, aangezien dat hun enige communicatiemiddel is. Consultatie bureau gaf mij als advies om je baby wanneer hij/zij slaapt op bedje te leggen zodat ze echt kunnen rusten en niet nog de woongeluiden horen want onbewust ook al slapen ze dan wel hebben ze niet de rust die ze nodig hebben. En sinds ik dit doe heeft ze veel minder huiluurtjes!

4 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Haha wij hier ook!! Of gezellig met de 3tjes😅😅 dan houd een van ons haar vast. Want hoe laat we ook eten zodra een van ons zegt "eten is klaar" komt ze!! 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️En wilt ze gewoon vast gehouden worden. En zo komen we met ze alle het huil uurtje door. Fase,fase, en nog eens het is een fase gelukkig.

4 jaar geleden

Ohh herkenbaar!!🥺🥺🥺 van mij zoontjr komt rond 4-7 uur in de middag huil uurtje .. ik moet het eten klaar hebben voor 5😅 mAar nu doe het voorbereiden in de ochtend dan heb ik minder te toen als ik aan het eten moet beginnen .. soms start zijn huil uurtje wat later en soms eerder. Ik heef hem dan de borst of maak snel een flesje.. dan probeer ik tot een uur of 7 te rekken en dan gaat die naar bed. Meestal ben ik rond 1 uur met hem bezig en soms langer.. ik kan echt niet tegen als die huilt 😅😅 wil hem zo snel mogelijk troosten 😢

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Jedidjaxx

Haha wij hier ook!! Of gezellig met de 3tjes😅😅 dan houd een van ons haar ...
Haha precies! Als mijn vriend aan de beurt is, is mijn dochter meestal ook aan de deur om te drinken vindt ze😅. Nog een paar maandjes, dan zitten ze er gewoon bij!

4 jaar geleden

Was hier herkenbaar maar nu sinds hij Bijna 12 weken is alleen nog als hij moe is of honger heeft.. slaapt ook echt van 1900 tot 0700, maar voorheen echt tot de laatste fles onrustig.. dan deden we ombeurten maar draagzak. Sinds hij zijn bedje prettig vindt is het überhaupt veel minder.

4 jaar geleden

Reactie op iva_m

Heel herkenbaar. In het huil uurtje verwerken ze de dag, aangezien dat hun ...
Dit ervaar ik ook zo! Een hele tevreden baby nu hij zo lekker in z’n bedje slaapt! Heeft even geduurd maar ach😂

4 jaar geleden

Reactie op Svemke

Dat kan dan niet een uurtje wachten? Of eerder gebeuren? Ze is 2 maanden zie ik op je profiel, dan heb je sws nog geen ritme waarbij je op tijd je kindje in bedje kan leggen. Ik hoop eigenlijk dat ik je verkeerd begrijp of iets want kan me niet voorstellen dat dat je als moeder om op te ruimen m’n kind een uur huilend in bed legt...

4 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Precies dit!😊

4 jaar geleden

Och wij hebben ook wekenlang elke avond een huilende baby op de arm gehad. Vond dat erg pittig. Het werd minder rond de 9 weken en met 11 weken lukte het eindelijk om haar s avonds in bed te leggen vanaf een uurtje of 7. Vanaf dat moment huilt onze meid niet meer s avonds

4 jaar geleden

Hoop idd ook dat ik het verkeerd begrijp. Wij hebben geluk gehad wat betreft huiluurtjes. In het begin heeft hij dit zeker veel gehad en altijd onder etenstijd. Dan maar mn eten koud laten worden en ondertussen proberen er bij mn peuter nog wat naar binnen te krijgen. Is zeker pittig aangezien mn man regelmatig van 15u tot 23u werkt. Nu heeft hij het trouwens soms ook nog wel. Het gaat vanzelf over. Vooral veel aandacht en liefde geven

4 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Haha precies! Als mijn vriend aan de beurt is, is mijn dochter meestal ook ...
Haha, ik eet meestal met een baby aan de borst 🤣 de laatste tijd gaat t redelijk qua tijden, dus zit hij lekker in de newbornstoel op de triptrap.