12 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook nog geen flauw idee. Kleine meid gaat van de babygroep naar de peutergroep.
Aan het bedenken wat zij zelf leuk vind bij traktaties; uitdeelboekjes, foam masker, bellenblaas, waterverf, autootje etc. En iets lekkers doet het ook altijd goed bij haar.
Hoop dat de inspiratie nog komt. 😂
2 jaar geleden
Reactie op Gessel302
Ik ben er uit voor de kindjes word het stoepkrijtje van Woezel en Pip met e ...
Leuk! Wij gaan voor een uitdeelboekje van Nijntje en wat lekkers. Voor de juffen ook wat lekkers bij de koffie. En omdat onze dochter van de baby- naar peutergroep gaat haar favoriete Nijntje boek (Nijntje in de dierentuin) voor op de groep!
2 jaar geleden
Hoi! Wij hadden vorig jaar ook een badspeeltje! Afgelopen tijd de spullen van de action in de gaten gehouden.
Heb nu kleine kleurboekjes, uitwasbare stiften, confettiballon, paw patrol koek. En dan maak ik een setje in een foliezakje met kleurboekje, 2 stiften, koek en ballon. En dan doe ik er een sticker op met hoera 2 jaar.
Wij gebruiken thuis de stiften en het kleurboekje ook, en mijn zoontje vindt een confettiballon erg leuk, vandaar de keuze :).
VRIEND
2 jaar geleden
Ik heb bij de action een setje gehaald met ijshoorntjes en ijsschepje voor in de zandbak, en daar doe ik een stoepkrijt bolletje ijs op, en dan in cellofaan met een lintje en kaartje eraan. Kost volgens mij ongeveer 2,20 euro pp. Voor de juffen ga ik een bon van de ijssalon in de stad doen. Ze blijft op dezelfde groep bij de opvang (zit in een groep van 1-4 jarigen), en ik denk dat dit voor alle leeftijden wel leuk is!