Bij mijn zoontje op school mag wel getrakteerd worden in deze coronatijd, maar alleen voorverpakte dingen. Normaal "knutsel" je zelf aan traktaties. Dat mag nu dus niet. Iemand ideeën voor als er straks een broertje of zusje is geboren? Of een idee wat niet eetbaar is misschien?
Misschien geboortekoekjes die zijn per stuk verpakt geef ik ook aan mijn kleuterklas. Heb er zelf een pegdoll bij geschilderd als baby, maar bellenblaas is ook altijd leuk met een label die je print waarop staat hoera ... is grote broer
Een combinatie van een doosje rozijntjes, een klein boekje een bellenblaas en een badeendje. Allemaal te verkrijgen bij Hema voor een klein prijsje ook
Mag je wel zelf iets maken en dan inpakken of mag dat ook niet? Ik ga oreokoekjes met chocopasta insmeren en dan versieren met muisjes en wil ze dan aan een ijsstokje vast maken
Ik zou inderdaad voor de geboortekoekjes gaan, heel eerlijk zou ik als ouder een zelfgemaakte traktatie weggooien. No way dat mijn dochtertje dat mag eten, weet niet of iemand besmet is met corona. Heel hypocriet, want toen er geen corona was had ik er geen probleem mee.
Ik ga ook voor geboorte koekjes.. Deze doe ik in van die plastic zakjes met confetti erin en een blauwe ballon. Op het zakje plak ik een sticker hoera een broertje..
Ik vind het zo jammer dat mijn meiden niet mogen trakteren. Ik had al alles in huis ervoor. Van die geboorte flesjes en daar wilde ik dan blauw met witte chocolade dragees in doen. Ik snap zelf niet zo goed waarom het niet mag. Want als je het van tevoren maakt en je zou corona hebben, dan is dat tegen de tijd dat het bij de kinderen komt al dood. De producten van de bakker, slager enz eet je toch ook gewoon, terwijl je niet zeker weet of die mensen besmet zijn.
Zelf maak ik voor t kdv een etiket met zelfklevend folie wat ik op een bellenblaas plak.
En daarnaast gaat een cake besmeerd met slagroom en muisjes mee 💙😁
Beetje raar dat het voorverpakt moet zijn. Alles wat vier dagen onaangeroerd blijft liggen is virusvrij. Iets moeilijker met koekjes misschien maar wat knutselen betreft kan het prima al je het een weekje op voorhand doet...