6 Reacties

één jaar geleden

Ik koop ze altijd online kant en klaar. Of ik koop ze online en dan kan je het zelf nog klaarmaken. Peace of cake. 🤪 Anders pinterest.. daar staan veel tips en ideeën.

één jaar geleden

Reactie op Szannn

Ik koop ze altijd online kant en klaar. Of ik koop ze online en dan kan je ...
Piece* of cake. Haha

één jaar geleden

Ik heb vorig jaar bij de bellenblaas gekocht. Daar een kaartje aan gemaakt en dat gegeven. Dit jaar heb ik dit gekocht (zie foto). Daar maak ik een kaartje bij, kan hij een tekeningetje opmaken en/of een sticker op plakken. Die maak ik eraan vast en klaar is Kees! 👌🏼🥳

één jaar geleden

Ik heb uitdeelboekjes ingepakt met een ballon. Alles al klaar staan aangezien ik met zijn verjaardag 39 weken zwanger ben 🙈

één jaar geleden

Kartonnen bekers gevuld met een speeltje (stickervel/bellenblaas/boerderijdier/badfiguur etc) en iets lekkers en met doorzichtige folie ingepakt. (Vorig jaar gedaan en afscheid pzs) Heb dit jaar bekers omgedraaid en ingeknipt en opgerold en zijn t octopussen. Gezichtjes erop getekend. Knijpzakje fruit en ballon erin en klaar. M’n dochter vindt t geweldig om mee te helpen dus last haar altijd mee inkleuren of plakken oid.

één jaar geleden

Ik ben nu bezig met het maken van gymschoentasjes van oude jeans. Wat leuke opstrijkprints, appel erin en klaar.