11 Reacties

4 jaar geleden

Hier kijkt ze alleen sochtends eventjes TV tijdens het ontbijten, dan kan ik even opruimen. Voor de rest van de dag is de tv uit. Al moet ik zeggen dat mijn dochter tv kijken ook niet percee leuk vind. Ze kijkt dan vaak bumba, Bing of een natuurdocu met dieren haha.

4 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 16 maanden kijkt tv als ik zijn broertje van 3 maanden een flesje geef en hij ook wakker is. Dat is ongeveer 3x per dag 20 minuten. Hij is dol op Juf Roos en Helden van de stad de muziek video, als ik de tv niet uitzet, kan hij dat blijven kijken. Verder vind hij Bing wel leuk en Ernst en Bobbie, maar daar kan hij misschien 5 a 10 minuutjes naar kijken voordat het zijn aandacht verliest en hij mijn huis gaat slopen, dus dat kijkt hij niet vaak 馃槀

4 jaar geleden

Alleen tijdens ontbijt en voeden van mijn baby, dus niet zo heel veel. Bumba, minidiscoliedjes YouTube, Bing en Sesamstraat vind ze leuk. Verder komt tv niet aan overdag馃槉

4 jaar geleden

Bij ons alleen na zijn avond flesje melk, nog even 10 minuutjes tiktak op tv(via youtube), blijft hij muisstil kijken en kan melk beetje zakken, alle andere dingen die we proberen had hij het geduld niet voor zoals nijntje, bumba, juf roos etc. Juf roos zetten we wel vaak op de radio aan zonder beeld net als nijntje playlist.

4 jaar geleden

Tik tak, Peppa pig, Woezel en Pip. Maar als hij kijkt is het maar max 5 minuten per dag. Dan is hij zijn aandacht al weer kwijt.

VRIEND

4 jaar geleden

Bumba is erg in trek en de teletubbies. We kijken in de ochtend na t ontbijt even tv en in de middag even. Soms wat langer dan de andere keer. Hangt af van de stemming, het weer etc. Liedjes van Minidisco (YouTube) doen t hier ook erg goed. Straks met Sinterklaas en Kerst zullen dat weer dagelijkse kost worden. Vond m'n dochter (bijna 3) vorig jaar helemaal geweldig dus nu er een broertje is (15 maanden) wordt dat vast door beide gewaardeerd 馃槈

4 jaar geleden

Na 17.00 uur mag een filmpje aan. Vooral als 1 van ons alleen thuis is en er ook gekookt meot worden. De rest van de dag staat de tv uit. Soms op zondag overdag kijken we wel iets van sport als het erop is. Filmpjes vaak van nijntje, bumba of teletubbies! Op de tablet.

4 jaar geleden

Hier bijna dagelijks, maar dan wel max een half uurtje tijdens het koken. Zeker nu we sinds 2 weken over zijn op 1 slaap heeft mijn dochter het ook even nodig om rustig op haar billen te blijven zitten, en nog precies genoeg energie over te houden om goed te kunnen eten 馃槄 ze kijkt nu voornamelijk juf Roos, en ze begint te gillen zodra Gijs de trap op rent 馃き

4 jaar geleden

Niemand kijkt baby tv? Ik moet even mijn frustraties kwijt over jojo de tovenaar en teeny/tiny.

4 jaar geleden

Bij mij varieert dit heel erg. Ik heb vaak muziek opstaan maar met werken vanuit huis heb ik wel meet kindertv opstaan. Vaak liedjes van Eli Kids(rainbow colours is hier favoriet), bumba(heel soms want irritant), Hey bear sensory heeft behapbare liedjes zonder zang of iets(gewoon een leuke beat), super simple songs en dan vooral die liedjes met de poppen馃ぃ. Sesamstraat sing along en die korte filmpjes van pretletters(mijn eerste woordjes). We luisteren veel engelstalige liedjes al vanaf dat hij begon met af en toe tv kijken. Goed voor zijn ontwikkeling en beter voor de oren van papa en mama 馃コ

4 jaar geleden

Mijn dochter van 15 maanden kijkt 20 minuten per dag Youtube Kids, terwijl ik kook. Ze is dol op Juf Roos, juf Roos en uh, juf Roos... 馃樀