4 Reacties

2 jaar geleden

Met vliegen kan dit gewoon, je kan je kinderwagen inchecken bij handbagage en meenemen tot aan de gate. Daar inklappen en je krijgt vaak een soort plastic zak waar die dan ingaat en meestal als je weer uitstapt staat die gelijk klaar. Wij zijn zelf enorm fan van de draagzak tijdens vakanties! Qua lijst: voldoende kleding, wij nemen standaard van die strand pakjes mee voor de kleintjes zodat ze niet kunnen verbranden (UPF pakjes), zonnehoedje, zonnebrand, toilet spulletjes, entertainment voor tussendoor (denk: kleine teken spulletjes, stickertjes, schepje voor op het strand, klein & compacte dingen waar ze mee kunnen spelen), zetpilletjes ..

2 jaar geleden

Hele fijne vakantie ! 🤍

2 jaar geleden

Dat was bij ons anders met buggy. Je kan inderdaad de buggy meenemen tot het vliegtuig maar deze konden we pas ophalen bij de bagage band. Zowel in Spanje als Schiphol. Drama trouwens, dus heel veel succes. Ik zou op internet kijken voor lijstjes. In Spanje kan je eventueel ook nog veel halen, luiers en doekjes hebben we gewoon daar gekocht 😃 ik weet niet of jouw kindjes een speen hebben? Zo ja, vergeet deze niet. In Spanje hebben ze andere spenen 😅 komt allemaal goed. Veel plezier ☀️

VRIEND

2 jaar geleden

Luiers kun je kopen in t buitenland. Win hebben hier op Mallorca luierbroekjes gekocht, top broekjes. Billendoekjes etc hebben ze ook gewoon bij de 'drogisterij'. Wij hebben 2 kinderen, 2 en bijna 4 jaar. Onze 2 jarige wil niet in een buggy zitten dus wij hebben geen buggy meegenomen. De kleinste zit iets vaker bij mijn man op zijn schouders en de oudste hobbelt overal mee naar toe. Nu is er bij dit resort de optie om een buggy te huren las ik. Hebben we niet gedaan maar bij kindvriendelijke resorts bieden ze veel aan. Hier kun je fietsen huren met kinderzitjes (4 persoonsfiets, 2 naast elkaar) voor 1 euro per uur. Alle koffer gewoon op 1 karretje mikken zodat je meer handen overhoudt voor de kids. Vliegen was op zich geen probleem, meer de vermoeidheid bij de kids. Heb begrip en t mag ook gewoon. Kinderen van 2 hebben een eigen zitplaats dus enige afleiding hadden wij nodig om hem in die stoel te houden