8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het zelf gehad toen ik een jaar of 4 à 5 was.

4 jaar geleden

Wat zijn de symptomen hiervan, of hoe weet je dat dat het dat is?

4 jaar geleden

Reactie op Kells1306

Wat zijn de symptomen hiervan, of hoe weet je dat dat het dat is?
Dan hoesten ze en zijn ze stik benauwd.. Ons zoontje van inmiddels bijna 6 jaar heeft het een keer gehad toen hij 2 jaar was en een keer toen hij Net 5 jaar was beide keren op de huisartsenpost beland 's nachts. Is echt heel eng om mee te maken je denkt gewoon dat je kind doodgaat echt heel eng

4 jaar geleden

Jaa idd exact die symptomen, echt happen naar adem, hoesten zoals een zeehondje.. we zijn zojuist ook naar de arts geweest.. En die bevestigde dat het valse kroep was.. Nu moeten we aerosolen met haar, hopelijk snel beter ! Ze is vandaag 8maand, toch enorm verschieten als je kleintje dat meemaakt!

4 jaar geleden

Onze oudste heeft het ook een paar keer gehad. Voornamelijk voordat er een verkoudheid op komt zetten. Eerste keer was erg schrikken. Nu weten we dat we rustig moeten blijven, even knuffelen en rustig maken is dan genoeg om hem verder te laten slapen. Wel met wat hoest de hele nacht en in de ochtend is hij dan hees.

4 jaar geleden

Reactie op Laura Vr

Jaa idd exact die symptomen, echt happen naar adem, hoesten zoals een zeeho ...
Het verdwijnt gelukkig ook super snel hoor met de medicijnen

4 jaar geleden

Ja toevallig heeft mijn zoontje vorige week een paar avonden achter elkaar een aanval gehad😓. De eerste schrokken wij enorm. We zijn met hem toen ook naar de hap geweest. De keren daarna wisten we wat we moesten doen. Op thuisarts.nl (is geschreven door huisartsen) staan de symptomen en wat te doen.

4 jaar geleden

Hier ook al gehad...hij leek er zelf geen last van te hebben. Puffer gehad, maar was na 2 dagen ook weer over gelukkig! Wel eng om te zien ja!