7 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter word ook in juni 2.. Ze klimt nog niet uit haar bedje, maar is wel op het punt dat ze een soort van zelf bepaalt wanneer ze gaat liggen om te slapen ipv dat ik haar gewoon neerleg en ze blijft liggen.. Toevallig kwam ik een bedje tegen op internet en gaan we het over een paar dagen maar gewoon proberen in een groter bed, dan kunnen we ook makkelijker samen een boekje lezen etc. Ik zou zeggen, als het gevaarlijk word lekker overstappen! Als de kamer groot genoeg is kun je het ledikantje misschien ook nog even laten staan tegelijk met een groter bedje?😊

2 jaar geleden

Reactie op Jokoso

Onze dochter word ook in juni 2.. Ze klimt nog niet uit haar bedje, maar is ...
Wat voor bedje hadden jullie gezien dan?

2 jaar geleden

Ons zoontje wordt ook in juni 2. We gaan rond die tijd ook verhuizen, ik denk dat ik dan een groot bed en zijn vertrouwde bedje allebei in de kamer zet. Zodat hij kan kiezen. En dan hoop ik dat hij uiteindelijk vrij vlot voor zijn nieuwe bedje kiest. 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Melisx_Melisx

Wat voor bedje hadden jullie gezien dan?
Ik kwam deze toevallig tegen, die werd gratis weggegeven. Dan kan ze er dus zelf uit, dus dat zal misschien even een uitdaging worden, maar ik ken kindjes die al langer in een groot bed slapen. Dus als het goed is is het mogelijk hahaha. Zelf had ik de KURA van de Ikea in mn hoofd om te kopen.. Zoals ik zie in de hoogslaper versie, kan het matrasje dus ook laag in de 'bak' liggen. Naar mijn idee zou dat dan ook mogelijk moeten zijn als het bedje laag zit, zodat ze nog een randje heeft tegen het eruit vallen. Maar nu eerst maar eens oefenen met deze, is een slagje groter dan haar ledikantje (60×120) en dit bedje is 70×140. Haar ledikantje laten we ook gewoon nog even staan 😊

2 jaar geleden

Onze meid word in Juni 2 en vandaag hebben we haar peuterbed in elkaar gezet. Heel spannend dus. Ze slaapt nog wel komende 2-3 weken in haar oude “baby” bedje en daarna proberen we haar in haar grote bed te laten wennen. Nu in over 2 maanden ben uitgerekend, is het voor ons hoe eerder hoe beter 🥺

2 jaar geleden

Van zodra ze gaat lopen gaat ze over. Zo gedaan met de oudste en ging perfect. Ons ledikant is wel een doorgroeibed. Die is al 70x140. Dus ledikant-optie is bij ons ook meteen weg. Matras blijft wel hetzelfde dus voelt nog hetzelfde aan.