8 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij vertelden ja de eerste echo het aan familie en belangrijke vrienden en met de 12 weken echo aan naasten. Familie en vrienden letten er zo op dat t haast ook niet anders kon 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Moeder2

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij vertelden ja de eerste echo het aan ...
Dankje wel lieverd 🥰 jaa wij zitten er nog over te discussiëren hahah

2 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap het meteen aan familie verteld. Vond ik ook fijn voor het geval het mis zou gaan, dan zouden zij er voor mij zijn. Met 8 weken aan vrienden (was op mijn vrijgezellenfeest en vond dat een mooi moment) en 13 weken aan alle anderen.

2 jaar geleden

Ik heb het al vroeg verteld toen ik zwanger was want ook al zou het fout gaan dan heb ik mijn familie nodig om op te leunen.

2 jaar geleden

Reactie op Jane91

Tijdens mijn eerste zwangerschap het meteen aan familie verteld. Vond ik oo ...
Ohja dat is wel fijn Jaa 😍

2 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Ik heb het al vroeg verteld toen ik zwanger was want ook al zou het fout ga ...
Jaa klopt dankje

2 jaar geleden

Hoi ninakroon123, Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Hopelijk voorloopt deze vooralsnog voorspoedig. Voor vragen en twijfels die je rondom jouw zwangerschap wilt delen, zou ik je willen vragen dit op het algemene forum, in het overkoepelende topic 'Opnieuw zwanger (?)' in deze geboorteclub of in de geboorteclub te doen die past bij jouw zwangerschap. Ik vermoed dat dat de geboorteclub Oktober 2022 is. Groetjes en een hele fijne zwangerschap, Anna | Moderator

2 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Hoi ninakroon123, Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap ...
Jaa dat zag ik ook pas dat dit juni 2020 was